dahwan Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvis jeg først skulle ha kjøpt PC til 20000 ville ikke jeg ha slått meg til ro med en 8800GT... Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Nå er det gjort tester av ocz sine Sli brikker de ddr2 pc-8500 (1066) Var vel stoolman her som gjorde en uoffisiell test av de, og de viste seg og klokke ekstremt bra... Så ocz lager meget bra ram, men nå har andre også begynt å produsere mere overklokkingsvennlig og ekstreme kort, derfor får man vel billigere god ram... Jeg har den ocz sli rammen selv men har ikke testet de på høy hastiget Endret 7. desember 2007 av Zarachas Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 ok, så 4x 1gig ocz 8500 er et bra kjøp?=) eller bør jeg finne 2x 2048, noe jeg ser på som vanskelig ^^ Er ute etter maksimal ytelse i spill. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 ok, så 4x 1gig ocz 8500 er et bra kjøp?=) eller bør jeg finne 2x 2048, noe jeg ser på som vanskelig ^^ Er ute etter maksimal ytelse i spill. 2x2048 DDR2 minne, vanskelig? Jeg var innom prisguiden og fikk egentlig hakeslepp Mushkin er vel gode brikker? 1200 kroner + frakt da for 4GB kvalitets minne er absurd billig. Vent nå litt.. Virker helt sykt billig når jeg tenker meg om.. Hmm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå