Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hacke en X360

cbfn

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har lyst til å hacke min X360, slik at den kan spille backup av mine egne spill. Noen som vet hvor jeg kan finne guider til det? Helst noen med bilder eller video for å gjør det litt enklere ;)

Takker.

Endret av ProXhimo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husk at du kan glemme Xbox Live om du modder da du blir utestengt om du logger på. Om det er ikke er viktig for deg er det bare å kjøre på.

Har selv aldri hatt behov for å ta backup av spillene mine. Syntes egentlig det er litt rart at man har det behovet.....

Bare tull.

Med en NME360 i maskinen. Skrur chipen av netverkskoblingen når det legges inn en backup.

Lenke til kommentar
Husk at du kan glemme Xbox Live om du modder da du blir utestengt om du logger på. Om det er ikke er viktig for deg er det bare å kjøre på.

Har selv aldri hatt behov for å ta backup av spillene mine. Syntes egentlig det er litt rart at man har det behovet.....

Bare tull.

Med en NME360 i maskinen. Skrur chipen av netverkskoblingen når det legges inn en backup.

Og om de merker firmvaren? Stoler du helt på de som utvikler stealth firmvare'n, de samme som tilfeldigvis tjener penger på at du bruker deres produkt?

Lenke til kommentar

Bare tull.

Og om de merker firmvaren? Stoler du helt på de som utvikler stealth firmvare'n, de samme som tilfeldigvis tjener penger på at du bruker deres produkt?

Når du setter inn et original spill er det ORIGINAL firmwaren som starter spillet. Chipen er avskrudd.

Det er det som er den store forskjellen ved å bruke en kvalitets chip. http://nme2.com/

Istedet for å flashe bios i maskinen.

Lenke til kommentar

Ifølge www.xbox-scene.org registrerer Live-tjenesten hvis kopien ikke er en 1:1-kopi av originalplaten. iXtreme-firmwaren til DVD-drevet er imidlertid den beste løsningen, da den sender klarsignal på det aller meste til XBLive.

Dette har jeg også lest om mange andre steder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...