cbfn Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Heisann. Jeg har lyst til å hacke min X360, slik at den kan spille backup av mine egne spill. Noen som vet hvor jeg kan finne guider til det? Helst noen med bilder eller video for å gjør det litt enklere Takker. Endret 27. november 2007 av ProXhimo Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 hvorfor ikke nøye deg med originalene av dine egne spill enn så lenge. såvidt jeg vet er det ingen som har klart å fixe 360 enda. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 http://www.engadget.com/2006/05/21/how-to-...xbox-360-games/ kanskje? - husk at det ikke er lov å laste ned backup av spill du ikke har da ,-) Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Spørsmålet er ikke hvordan ta backup av spillene, men hvordan få Xboxen til å spille de Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 som det står i artikkelen må du patche firmvaren til konsollet. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Sjekk ut http://www.xbox-scene.com/ Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Heisann. Jeg har lyst til å hacke min X360, slik at den kan spille backup av mine egne spill. Noen som vet hvor jeg kan finne guider til det? Helst noen med bilder eller video for å gjør det litt enklere Takker. Drit i og flashe boxen din. NME360v.2 fixer det http://mobilbutikken.com/ Lenke til kommentar
redflame Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 ta kontakt med han karen her , fikser alt http://spillchip.com/main/spillchip.php?su...&ucat=& Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Husk at du kan glemme Xbox Live om du modder da du blir utestengt om du logger på. Om det er ikke er viktig for deg er det bare å kjøre på. Har selv aldri hatt behov for å ta backup av spillene mine. Syntes egentlig det er litt rart at man har det behovet..... Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Husk at du kan glemme Xbox Live om du modder da du blir utestengt om du logger på. Om det er ikke er viktig for deg er det bare å kjøre på. Har selv aldri hatt behov for å ta backup av spillene mine. Syntes egentlig det er litt rart at man har det behovet..... Bare tull. Med en NME360 i maskinen. Skrur chipen av netverkskoblingen når det legges inn en backup. Lenke til kommentar
unpredicted Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Har selv vurdert å gjøre det med min for nå har jeg 3 spill som ikke fungerer i det hele tatt.. ripet opp av xboxen.. hadde vært digg om jeg hadde kopi av spillene, Men tørr ikke annet enn å holde den orginal pga den kan streike når som helst igjen Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Husk at du kan glemme Xbox Live om du modder da du blir utestengt om du logger på. Om det er ikke er viktig for deg er det bare å kjøre på. Har selv aldri hatt behov for å ta backup av spillene mine. Syntes egentlig det er litt rart at man har det behovet..... Bare tull. Med en NME360 i maskinen. Skrur chipen av netverkskoblingen når det legges inn en backup. Og om de merker firmvaren? Stoler du helt på de som utvikler stealth firmvare'n, de samme som tilfeldigvis tjener penger på at du bruker deres produkt? Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Husk at du kan glemme Xbox Live om du modder da du blir utestengt om du logger på. Om det er ikke er viktig for deg er det bare å kjøre på. Har selv aldri hatt behov for å ta backup av spillene mine. Syntes egentlig det er litt rart at man har det behovet..... Bare tull. Med en NME360 i maskinen. Skrur chipen av netverkskoblingen når det legges inn en backup. Og om de merker firmvaren? Stoler du helt på de som utvikler stealth firmvare'n, de samme som tilfeldigvis tjener penger på at du bruker deres produkt? Når du setter inn et original spill er det ORIGINAL firmwaren som starter spillet. Chipen er avskrudd. Det er det som er den store forskjellen ved å bruke en kvalitets chip. http://nme2.com/ Istedet for å flashe bios i maskinen. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Ifølge www.xbox-scene.org registrerer Live-tjenesten hvis kopien ikke er en 1:1-kopi av originalplaten. iXtreme-firmwaren til DVD-drevet er imidlertid den beste løsningen, da den sender klarsignal på det aller meste til XBLive. Dette har jeg også lest om mange andre steder. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Har også funnet ut at jeg har et BenQ-drev, og at jeg vil legge inn firmware selv. Trenger da en guide til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå