LucarioX Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Nintendo har visst lansert en ny kanal i Japan, der du kan laste ned DS demoer, se Wii Trailere, Intervjuer, og masse mer. En video av kanalen her. Noen på det norske Nintendo forumet har allerede kanalen. Hva tror/synes dere? Selv synes jeg denne + Internett Channel høres ut som de eneste fornuftige hardcore kanalene fra Nintendo, som har kommet/kommer nedlatbart gjennom Shop Channel. Og nok en gang, begynner vi ikke å trenge en HDD snart? Endret 27. november 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
svenka Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Sikkert digg, men jeg vil også ha alle N64 spilla uten å måtte ta i bruk SD-kort. Jeg må ha harddisk ASAP! Endret 27. november 2007 av Mithos Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Nintendo lever enda i den tro at 512 Mb er nok. Jeg for min del begynner å bli tom for plass og har bare 980 blokker igjenne. Med tanke på at et N64 spill tar rundt 120-200 blocks så er det ikke mye plass tilgjengelig. Nå får Nintendo få fingeren ut av rattata og innse at en HDD trenges, ei bare 20 Gb hadde vært himla nok. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Fullstendig enig med deg Bear^ Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Nintendo lever enda i den tro at 512 Mb er nok. Jeg for min del begynner å bli tom for plass og har bare 980 blokker igjenne. Med tanke på at et N64 spill tar rundt 120-200 blocks så er det ikke mye plass tilgjengelig. Nå får Nintendo få fingeren ut av rattata og innse at en HDD trenges, ei bare 20 Gb hadde vært himla nok. Tror du ikke at de er redde for pirat ting eller annet Homebrew? Jeg har hvertfall mistet håpet om en HDD. Skal snart punge ut for et SD kort Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Homebrew og slikt får du uansett om det er med SD kort eller HDD. Du får 2 Gb SD kort til en billig penge og det er himla nok til å lage litt homebrews, om du kan knekke koden for hvordan kanaler fungerer på Wiien. Da blir det lette saker. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Du har vel et poeng der, men hva skulle ellers være grunnen til at Nintendo ikke vil gi ut HDD? kan det være mulig at Wii`en ikke har evner til å takle en HDD via en Software update? Kanskje lagrings systemet/OS`et i Wii`en er for komplisert? Endret 27. november 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
svenka Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Nintendo kjenner vell sitt system ut/inn vill no jeg inderlig håpe. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Nå kjenner jeg ikke til Wii-arkitekturen godt nok, men en firmwareoppdatering som hadde tillatt høykapasitets SD-kort og mulighet for å kjøre ting direkte fra kortet hadde vært topp. 8 GB SD-kort koster nå rundt 400 kroner stykket og 16/32 GB er på vei ned til en fornuftig pris. Men mulig både det tekniske og frykten for piratkopiering setter en stopper for dette. Kanskje et eget Nintendo-laget SD-kort som ikke vil fungere på annet enn Wii hadde vært noe. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 SD kort med 32 GB og mulighet for å spille av direkte fra kortet holder nok en stund ja Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 harddisk blir bare rot spør du meg. Tar opp plas og blir unødvendig dyrt i produksjon nå som SD kort kommer med såpass høy kapasitet. Nei, støtte for 8 gb SD-kort og mulighet for avspilling rett fra kortet ville være det beste. Det er nok bare et tidsspørsmål skal dere se ... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Tror dere det er noen sjanse for at vi får denne kanalen i morgen? Hadde vært herlig å leke med den på fredags kvelden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå