Memetro Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) ...jeg skal bygge opp en hjemmeside for en forening samtidig som jeg skal drive et forum på denne siden? Jeg er ikke så veldig dreven på dette, så alle tips mottas med en stor takk! Jeg var i en butikk i går, og han snakket om et office-program (som var noe dyrt) som en måtte ha hvis en skulle gjøre om til html-filer o.l.... Endret 27. november 2007 av Memetro Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) ...jeg skal bygge opp en hjemmeside for en forening samtidig som jeg skal drive et forum på denne siden? Jeg er ikke så veldig dreven på dette, så alle tips mottas med en stor takk! Jeg var i en butikk i går, og han snakket om et office-program (som var noe dyrt) som en måtte ha hvis en skulle gjøre om til html-filer o.l.... Spørs hvor mye du kan. Du kan lage en enkel side i Frontpage (heter noe nytt nå, som jeg ikke vet), og skaffe et forum hos en av de gratise leverandørene. Ellers så kan du bygge hele siden opp fra bunnen av gjennom f.eks Notepad, Notepad++, og sette opp en vevtjener ( ) med php og mysql og installere phpBB. Dette er litt mer tricky da. Red: Du bør kanskje kalle tråden for noe ala "Tips om god programvare til å lage nettside". Endret 27. november 2007 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Flyttes til Web-design, HTML og CSS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå