Howard Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 De to hendige programmene for henholdsvis systeminfo og ytelsestesting er begge ute i nye versjoner. Les mer Lenke til kommentar
Peat Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Sweet Endret 27. november 2007 av Peat Lenke til kommentar
Occi Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Brukt disse programmene i en halv evighet, særlig Fraps da, jeg spiller endel, og det er lett program å filme med Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Må bare si at jeg blir glad over at det er kommet en ny Fraps. Den tidligere versjonen opplevde jeg noe tull med, til tider. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Må bare si at jeg blir glad over at det er kommet en ny Fraps. Den tidligere versjonen opplevde jeg noe tull med, til tider. Hvilken versjon var det du brukte da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Husker jeg ikke. Jeg kan i hvertfall garantere at det ikke var den nyeste for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå