hiimen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Sitter her med en Dell Inspiron 1720, og må si jeg ikke har brukt laptop så lenge... Jeg har problem med å trykke flere taster (3) samtidig (trenger jo dette til diverse spill). Kan f.eks. ikke trykke pil opp, ned og til venstre samtidig i bilspill. (merkelig nok fungerer det til høyre?!) Kan heller ikke trykke shift dersom jeg allerede "går på skrå" (W) + (A eller D) i 1.person spill... Noen som har vært borti dette tidligere eller har noen tips? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Har litt av det samme problemet på ThinkPader ... Lenke til kommentar
hiimen Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Ingen som vet noe lurt? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Tror det er hardwarebegrensninger som gjør det, husker ikke helt. I hvert fall så er det ikke så mye å gjøre med det, egentlig ... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det er et ganske vanlig problem, er nok ikke så mye du kan gjøre med det. Er begrensninger i hardware. Lenke til kommentar
hiimen Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 OK, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå