Tobruk Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Heisann...Holder på å oppgradere pc og har bestilt et Asus 8800 GT kort med pci-e 2.0..Har et Asus P5K Deluxe Wifi-AP hovedkort(P-35),som jeg gjerne vil beholde.MEN...støtter dette Pci-e 2.0??Hvis ikke,kan jeg likevel bruke det nye skjermkortet,eller må jeg kjøpe nytt hovedkort? Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Du kan fint bruke det skjermkortet sammen med Asus P5K kortet ditt. De nye X38 brikkesettene har pci-e 2.0,men er selvsagt bakoverkompatible med alle pci-e skjermkort. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 PCIe 2.0 er bakoverkompatibelt, men du får ikkje utnytta fordelene (forbedringene) som 2,0 har i forhold til 1.0 USB og "hispeed USB" har kanskje et lignede "problem", utstyret kan brukes imot begge "kontrollerene", men "hispeed" utstyr kobla til en vanlig USB kontroller, vil kjøre i "slow motion". Lenke til kommentar
Tobruk Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Takker for svar...Puster letta ut nå da jeg kan beholde Deluxe kortet!Ehh...eller tror dere jeg går glipp av mye med ikke å utnytte Pci-e 2.0?? Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Du går nok ikke glipp av noen ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå