Gå til innhold

Speiling fra et eclipse project

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg vet ikke om jeg er under rett trå. Men dette er en utfordring for eclipsebrukere.

Utfordring: Jeg har et eclipseprosjekt, som jeg må speile et annet sted på PC-en min

Årsak: Rammeverket som kjører applikasjonen inneholder flere filer som jeg ikke skal ha i mitt eclipse-prosjekt.

Dagens løsning: Når jeg har gjort en endring i en fil, må jeg laste den manuelt over til riktig katalog fra eclipse prosjektet mitt.

Finnes det enkle verktøy, eventuelt muligheter å gjøre dette i eclipse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg vet ikke om jeg er under rett trå. Men dette er en utfordring for eclipsebrukere.

Utfordring: Jeg har et eclipseprosjekt, som jeg må speile et annet sted på PC-en min

Årsak: Rammeverket som kjører applikasjonen inneholder flere filer som jeg ikke skal ha i mitt eclipse-prosjekt.

Dagens løsning: Når jeg har gjort en endring i en fil, må jeg laste den manuelt over til riktig katalog fra eclipse prosjektet mitt.

Finnes det enkle verktøy, eventuelt muligheter å gjøre dette i eclipse?

Ta en titt på cvs / cvsnt / subversion

Lenke til kommentar
Hva er disse filene? Er det ikke Java-kildekode? Da kan du eventuelt prøve med Class.getResource(), men da blir det jo mer en Java-problemstilling enn en Eclipse-problemstilling.

Nei, det er ikke java filer. Men jeg bruker eclipse til å holde på prosjektet, samt editere filene.

Det jeg trenger er at filene automatis(jeg gjør det manuelt nå) blir lastet over fra en mappestruktur til en annen for hver endring jeg gjør.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...