jtsorensen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hei Jeg vet ikke om jeg er under rett trå. Men dette er en utfordring for eclipsebrukere. Utfordring: Jeg har et eclipseprosjekt, som jeg må speile et annet sted på PC-en min Årsak: Rammeverket som kjører applikasjonen inneholder flere filer som jeg ikke skal ha i mitt eclipse-prosjekt. Dagens løsning: Når jeg har gjort en endring i en fil, må jeg laste den manuelt over til riktig katalog fra eclipse prosjektet mitt. Finnes det enkle verktøy, eventuelt muligheter å gjøre dette i eclipse? Lenke til kommentar
drool Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hei Jeg vet ikke om jeg er under rett trå. Men dette er en utfordring for eclipsebrukere. Utfordring: Jeg har et eclipseprosjekt, som jeg må speile et annet sted på PC-en min Årsak: Rammeverket som kjører applikasjonen inneholder flere filer som jeg ikke skal ha i mitt eclipse-prosjekt. Dagens løsning: Når jeg har gjort en endring i en fil, må jeg laste den manuelt over til riktig katalog fra eclipse prosjektet mitt. Finnes det enkle verktøy, eventuelt muligheter å gjøre dette i eclipse? Ta en titt på cvs / cvsnt / subversion Lenke til kommentar
jtsorensen Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Jeg benytter meg av SVN, men har de noe speilingsmuligheter? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er usikker på om jeg skjønte deg, men du kan jo referere til andre prosjekter i Eclipse. Lenke til kommentar
jtsorensen Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Er usikker på om jeg skjønte deg, men du kan jo referere til andre prosjekter i Eclipse. Det vet jeg om, men det jeg lurer på er om man i et prosjekt kan refere til kun bestemte mapper i en mappestruktur. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Hva er disse filene? Er det ikke Java-kildekode? Da kan du eventuelt prøve med Class.getResource(), men da blir det jo mer en Java-problemstilling enn en Eclipse-problemstilling. Endret 27. november 2007 av pgdx Lenke til kommentar
jtsorensen Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Hva er disse filene? Er det ikke Java-kildekode? Da kan du eventuelt prøve med Class.getResource(), men da blir det jo mer en Java-problemstilling enn en Eclipse-problemstilling. Nei, det er ikke java filer. Men jeg bruker eclipse til å holde på prosjektet, samt editere filene. Det jeg trenger er at filene automatis(jeg gjør det manuelt nå) blir lastet over fra en mappestruktur til en annen for hver endring jeg gjør. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hei Du kan bruke Ant til å bygge prosjektet ditt. Til slutt i oppgavelista legger du inn en copy task. Eclipse har "native" støtte for Ant. Hvis du ikke bruker det allerede, se her for en introduksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå