Gå til innhold

Nesten drept av bokhyllekollaps idag

ShaNickolas

Anbefalte innlegg

Våknet med et braaak klokka halv 10 i dag, trodde det var apocalypten som kom dundrene inn i huset.

Et rask blikk mot veggen og jeg skjønte det var bokhyllen som hadde kollapset . Bøker, pockets, høytalere jeg midlertidlig hadde satt på hyllen + en drøss ting til deiset i gulvet.

Er så lykkelig jeg flyttet senga under rydding i går, den har stått under hyllen en god stund. Jeg brukte og ligge med hodet oppe i den kroken :ermm:

Resultat:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, minner meg om meg for mange år siden. Hadde en stor stygg tung hylle over senga så den hang rett over huet mitt mens jeg sov. En natt sa det braaaaak, men jeg våknet ikke for jeg sov så godt. Heldigvis hadde muttern tilfeldigvis fløtta senga mi lenger fram kvelden føre. Flaks, jeg kunne dødd!

Lenke til kommentar
Jøss, det var nok Mao-boken som kranglet med Coca-Cola-boken og så heiv Norske Folkeventyr seg med på krangelen og dermed var det gjort. Hiv ut Mao så skal du se at freden senker seg i bokhyllen igjen.

Ja du sier noe der , vist du ser litt nøye ligger også Gestapo boka der og ypper seg , ikke rart det kollapset, hehe :D

Lenke til kommentar

haha!! Noe av det samme skjedde meg i forigårs! Hadde en sånn "billig" veggmontert ikeahylle. Festet ordentlig (når man til daglig har festa lamper som veier 40kg på vegger, vet man å feste ordentlig), liksom.. Anyhow, hylla ramla ned i går, da. et helvetes brak, trudde hele veggen ramla eller noe.. Dessverre var alt av skolebøker strødd utover skrivebordet og gulvet.

Men! På den annen side! De IKEAhyllene kan visstnok ikke ta mer enn 5KG, ifølge IKEA.

Etter å ha veid alt som datt på gulvet, har jeg kommet frem til at jeg hadde 16 1/2 KG med stash på hylla.

Ble litt imponert, jeg :)

Heldigvis gikk det helt fint med LCDskjermen som var omtrent en halvmeter under hylla!

Lenke til kommentar
Lite troligt at dem som har dødd av det kommer å skriver om det, så du får nøye deg med de som overlevde ^^

Tenkte ikke på det :p , men man dør vel ikke av å få en bokhylle med 20 kg bøker som detter ned 0,5 - 1 m og treffer hode?

Bør gå fint det ja, men litt forslått blir man nok.

Lenke til kommentar
Mest sannsynlig tropper jeg opp hos Politiet i morgentidlig med hylla ja. Tar med meg skruene og en bit av veggen for å påvise uaktsomhet under bygging av huset på 70 tallet :D

Så får jeg en klekkelig fin erstatning som gjør meg rik og fornøyd.

hadde jeg levd i amerika

...hadde du ikke kommet langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...