IseliLja** Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg klarte å miste mobilen min i do i går Lot den tørke over natta, men det er fortsatt vann inne i skjermen. Går det ann å bryte opp dekselet forran? Eller noen andre forslag på hvordan jeg skal få vekk vannet? Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Spm er vel hvordan greide du og miste telefonen i dass? :!: Det fordampet kanskje av seg selv? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg klarte å miste mobilen min i do i går Lot den tørke over natta, men det er fortsatt vann inne i skjermen. Går det ann å bryte opp dekselet forran? Eller noen andre forslag på hvordan jeg skal få vekk vannet? Hadde du skrudd opp telefonen med en enste gang, tørket den, og lagt ut alle delene for å lufttørke i et døgn før du skrudde den sammen igjen hadde du kanskje hatt en liten sjanse for å redde telefonen. Om det fortsatt er vann i telefonen etter et døgn så er den garanter vannskadet, og bare søppel, dessverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå