Sirslask Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Kjøpte 360 i går av en veninne som hadde vunnet den, hun hadde alri åpnet eksen, noe jeg er sikker på, men da jeg skulle spille i går manglet den både kontroller og lader, og strømkabelen passet ikke til norsk støpsel engang. Esken var teipet godt igjen på toppen da hun fikk den og var tydelig åpnet på forhånd, siden det var butikken som holdt konuransen skulle det vært mulig å bytte den der men er ikke sikker, hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det opplagte her er selvsagt å gå til butikken som holdt konkurransen. Bør ikke være noe problem i grunn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg ville gått til butikken med kvittering (evt. dokumentasjon på at hun har vunnet det) og krevd en ny som ikke hadde mangler. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Da gjør jeg det etterpå, får bare håpe det ikke blir for mye mas Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Fikk ordet det, fikk med PGR3 og batterier gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå