Pysj Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Kun 25 000 eksemplarer av iPhone kan være solgt den første helgen. Les mer Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 De som virkelig har hatt lyst på en iPhone har jo allerede kjøpt en fra USA, for en billigere penge. Det er ikke så rart da at salget i England flopper et halvt år etter lanseringen. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det er også meldt om store problemer med dekning for iPhone. Normale telefoner får full dekning(5 barer) mens en iPhone i andre hånden vil få liten til ingen dekning. Folk flest tror jeg vil vente til andre generasjon for bl.a. 3G. De som ville være først ute har som snevnt allerede fått en fra USA. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det ser ut som om det er stor forskjell på folk, enten er du så vill etter Apple produkter at du importerer for å sleppe å vente, elles så er du ikkje interessert i det heile teke. Dei fleste som vil ha iPhone har vel importert frå USA for lengst, og salet har stupt. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 *sukk* Når skal folk lære seg at det er fint liten vits i å spekulere om slikt. Var jo akkurat det samme etter den amerikanske lanseringen - hauger med nettaviser som skrev "iPhone is flopping?" etc. men hva skjedde? Bare tøv selvsagt - den solgte veldig bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg trodde nesten at man hadde lært etter spekulasjonene rundt lanseringen av iPhone, der man gang på gang henviste til antall aktiverte telefoner og gnålte om dårlige salgstall. Det tok ikke lang tid før man ble gjort oppmerksom på at det ikke nødvendigvis var noen sammenheng mellom solgte telefoner og aktiverte telefoner, men det har man visst allerede glemt. Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg trodde nesten at man hadde lært etter spekulasjonene rundt lanseringen av iPhone, der man gang på gang henviste til antall aktiverte telefoner og gnålte om dårlige salgstall. Det tok ikke lang tid før man ble gjort oppmerksom på at det ikke nødvendigvis var noen sammenheng mellom solgte telefoner og aktiverte telefoner, men det har man visst allerede glemt. iPhone selges altså etter samme modell også i England? Hvor man kan kjøpe en subsidiert telefon som man tegner abbonnement til og aktiverer i ettertid? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Tror ikke den er særlig subsidiert engang, det er mer at Apple får en del av kaka ved å jobbe opp mot en leverandør. Den modellen vil jo få noe konsekvenser når den kommer til land som Frankrike og Norge med greie forbrukerrettigheter. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Kan jeg bare rette på prisen dere har oppgitt i artikkelen. Prisen i England er 269 pund. Noe som vil si omtrent 3000kr. 1000kr dyrere enn det den koster i USA! Endret 27. november 2007 av Baba2 Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 1000kr dyrere enn det den koster i USA! Dronninga måtte jo ha sitt ^^ Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 25k mobiler er ekstremt lite når jeg ser rundt meg her i London, der det har vært og fortsatt er reklame for iPhone over alt. En normal mobil kunne lett solgt det 10-dobbelte hos en operatør med samme PR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg