Gå til innhold

Kjøpe MGS 1 2 3

duppersen

Anbefalte innlegg

Jeg har dessverre ikke fått spillt noen MGS spill, og har tenkt til å gjøre dette før jeg kjøper MGS 4. Hvor kan jeg kjøpe de gamle spillene? Jeg vet at jeg får 3 i ny utgave på game/spiderman, men det koster det rundt 400 som er litt mye for meg, for et så gammelt spill. Har tenkt meg ned på spiderman på Stortinget og se i brukt delen, men er veldig skeptisk. Har noen noe forslag til hvor jeg kan kjøpe det til en ikke alt for dyr penge? I Oslo eller på en sikker nettbutikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte MGS 2 for 2 spill i innbytte på spiderman, og MGS 3 for 250kr og 2 spill i innbytte. Og så bestillte jeg MGS 1 fra amazon. Så det blir en MGS jul på meg:D

nice du kommer ikke til å angre, det er den beste spill serien ever!

Enig, men MGS3 var skikkelig tafatt. En enorm skuffelse!

Lenke til kommentar

Jeg spilte mitt første MGS spill i fjor. Det var MGS 3 på PS2. Jeg skjønte ingenting, prøvde litt for en uke siden men fatter ikke åssen spillet er egentlig. Syntes alt er så avansert.

Men etter videoene jeg har sett til MGS 4 må jeg ha det, ser utrolig fengende ut, ser enklere ut å enn 3ern... :p

Men hadde jeg klart nummer 3 hadde jeg selvsagt skaffet meg nummer 1 og 2 i serien å.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...