marw_the_big_headed_rhino Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Heisann! Skal reise til London om ikke veldig mange månedene, og da blir det selvfølgelig shopping. Men hvilke butikker anbefales? Tenkte ikke på Selfridges, og Harrods, og andre store monumenter, men mer de små, sjarmerende butikkene som finnes i smug, og sidegater. Hvilke butikker anbefaler dere? Og hvorfor? Film, spill, fotball, klær, obskurt, bruktmarked. Et eller annet kewlt. Marw Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Film - Virgin Megastores UK og HMV. Jeg gikk bærserk når jeg var innom disse i London. Spill - Virgin Megastores UK Sport - JD Sports, Soccer Scene Carnaby Street(bare fotball) Diverse marked Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Sist gang jeg var i London, var jeg inne på en butikk der de solgte film-effekter. Husker ikke hva det heter, eller hvor det var (Drar rimelig på måfå når jeg er i London, undergrunnen er en fin ting). De hadde Darth Vader i helfigur. Angrer på at jeg ikke kjøpte den, selv om jeg ikke vet helt hvor jeg skulle plassert den. Noen som vet, eller har forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå