Gå til innhold

Gammel måte å overklokke på?

Anbefalte innlegg

Heisann folkens.

Er lenge siden jeg har overklokket prossesoren min, men jeg husker en overklokkings metode der du legger pinner fysisk på prossesoren (Bruer på en måte), når jeg brukte den metoden fikk jeg min AMD socket A 2,2 Ghz 3000 XP til å bli 3400 XP ca...

Så til selve poenget: Det var en nett side hvor du kunne velge prossesorer osv som du hadde, Tysk side.. Noen så vet hva den heter? Eventuelt andre sider? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Heisann folkens.

Er lenge siden jeg har overklokket prossesoren min, men jeg husker en overklokkings metode der du legger pinner fysisk på prossesoren (Bruer på en måte), når jeg brukte den metoden fikk jeg min AMD socket A 2,2 Ghz 3000 XP til å bli 3400 XP ca...

Så til selve poenget: Det var en nett side hvor du kunne velge prossesorer osv som du hadde, Tysk side.. Noen så vet hva den heter? Eventuelt andre sider? :hmm:

Kan prøve denne tyske siden, og så trykke workshop i sidemenyen, de har guider på slike pinmods...

Lenke til kommentar
Heisann folkens.

Kan prøve denne tyske siden, og så trykke workshop i sidemenyen, de har guider på slike pinmods...

Fantastisk! Akkurat den siden jeg holdt på med for 5 år siden! Takk skal du ha ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...