lokeland Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Her om dagen, da jeg satt så fredelig å spilte nostalgisk spill på min Nintendo 64 fadet bildet på TVen i huset inn, og den ble etter en halvtimes gjenopplivningsforsøk erklært død. Derfor ba modern meg finne en god 37" LCD. Pris er i følge henne underordnet, men kom gjerne med flere forslag i flere prisklasser! Minimumskravet hennes var egentlig bare at den må ha 3 HDMI-innganger. Er ikke helt orientert i TV-markedet, så håper noen her kan gi meg noen nyttig tips til TVer som kan passe. Ser helst at folk slenger med erfaringer også! Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er ikke noe ekspert selv, men jeg ville også ha LCD-TV med minimum 2xHDMI, gjerne 3x. Jeg landet på en LG 42LC41 siden jeg fikk den så billig som jeg gjorde. Den har 2xHDMI. Ut ifra det jeg har blitt fortalt av folk både her og på AVforum, så har jeg blitt anbefalt disse 37" LCD-TV'ene med 3xHDMI: + Samsung LE37R87BDX + Samsung LE37M87BDX Da skal du få mye for pengene. Var ikke særlig med valgmuligheter, men det var det jeg fant på 37". Må forøvrig nevne at M87-modellen har 3xHDMI listet på netonnet, men på prisguiden her på hw.no står det 2xHDMI, så jeg vet ikke helt... Kanskje noen andre som vet... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 M86/87 har 3 HDMI innganger ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå