Bozzeye Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Eg skal skrive ei kort historie (100-150 ord) til ei framside til eit tenåringsblad. Har ingen anelse om kva eg skal skrive om. Tips? Skriver frå mobilen. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 sex fyll og faenskap Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Du kan skrive om kor dyr GPRS-trafikken er. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 sex fyll og faenskap Det kan eg gjere, problemet no er berre kva sex, fyll og faenskap eg skal skrive om. Kan t.d. skrive om eit eller anna som blei herpa av fulle tenåringar. Though det ikkje passer til eit jenteblad (ikkje spør), men har ingenting anna å skrive om. Skal vere ferdig til i morgon, pluss at eg skal på trening idag. Dårleg timet, men så har ikkje eg gjort anna enn å sløve i engelsktimane (sa eg skulle gjere dette heime på PC-en, det er jo sant). Du kan skrive om kor dyr GPRS-trafikken er. GPRS-trafikk? No idea, veit ikkje kva det er eingong. Holder meg ikkje så oppdatert med nyheiter. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Du trenger ikke skrive om ei fylle eller en person. Du kan skrive din mening på hvordan utviklingen har vært de siste årene på det emnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå