Tandamram Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Som topic'en sier så fant jeg ut at det var på tide å prøve meg på min første skikkelige overklokking. Har testa ut litt men aldri gjort noen store forandringer. Nå var det på tide, og da må jeg jo ha en maskin å prøve meg på. Min?! Er du gal?! Neida, jeg kaster meg over damas Celeron 566! Klokket CPU opp til 850 mhz og skjermkortet hennes, et TNT2 M64 som opprinnelig kjører på 125/145, klokket jeg opp til 143/165 (turde ikke mer, jeg brant meg på ribba som sitter på den). Nå vet jeg at dette er bare barnemat i forhold til hva folk her på forumet presterer men som en debutant er jeg meget fornøyd. Merk dere at alt var med standard kjøling! Før jeg overklokket kjørte jeg 3dMark2001SE build 330 og oppnådde en score på hele 379!! Min første tanke var at dette må være en feil, men det vet vel dere bedre enn meg? Etter klokkingen var scoren 502! Dette er jo over 30% bedre ytelse 8) Jeg skal prøve å tyne litt mer ut av den. Jeg tar gjerne imot tips og forslag hvis noen har det!! Hm... Men den må helst fremdeles fungere når dama kommer hjem fra jobb i kveld... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå