GamerForLife Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Heisann Da har jeg endelig fått min Elite fra EB About bloody time... Spørsmålet mitt nå er om jeg kan overføre mine savegames oppdelt i bolker. Tenkte å skaffe meg et memorycard på 64 MB, men mine savegames er større enn dette til sammen. Vet at jeg kan bestille ledning fra MS på dette, men jeg må levere inn min gamle Premium så jeg får tilbake pengene på den snarest... Takker for svar Er forresten ny på forumet her. Har vært innom titt og stadig, men har liksom ikke fått registrert meg før nå. Endret 27. november 2007 av GamerForLife Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Velkommen til forumet Jeg har et 64MB memory card selv, og det fungerer helt fint å kopiere/flytte savegames over til denne, og så kopiere inn på en annen Xbox 360. Du kan velge å ta over ett og ett savegame, så du slipper å bekymre deg over at du totalt sett har savegames som overskrider 64MB. Endret 27. november 2007 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
GamerForLife Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Velkommen til forumet Jeg har et 64MB memory card selv, og det fungerer helt fint å kopiere/flytte savegames over til denne, og så kopiere inn på en annen Xbox 360. Du kan velge å ta over ett og ett savegame, så du slipper å bekymre deg over at du totalt sett har savegames som overskrider 64MB. Takk, takk GangsterPanda Helt villt hvor mye Bioshock krever pr save... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå