Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bygge kasse til Dynabel DY9412, hjelp XD

Effectiv

Anbefalte innlegg

Kan noen bare tegne en kasse som de mener er bra? Er ikke så veldig viktig hvordan den blir, presis. Den skal være på 30 liter, og portet :p Hadde vært greit, så jeg kan starte med byggingen av kassen mens jeg venter på resten av anlegget.. :) Forresten hva trenger jeg av terminaler osv? Får jeg noe med subwooferen?

30L kan bli greit.

Og porten kan du teste ut ulike lengder. det fins masse vis av port løsninger i riktig dimensjon.

Jeg er veldig sikker på att det kun er sub, du får.

Du trenger terminaler og høyttaler kabel i tilleg (og kasse materialer så klart)

Da kan kjøpe deg ett plast rør Ø9 innvendig (vca mål, da det spiller liten rolle om du har noen mm avik)

P.S. Jeg bor i Bergen, men i Dessember er jeg veldig opptatt + att jeg hjelper en ute på Osterøy med basskasse, og montering i bil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for svar, men spiller det noen rolle HVOR på kassen jeg monterer bassportene? Tenkte på forsiden, sammen med elementet. Ser litt stiligere ut ;) heh.. Det står hvilke mål portene skal ha på dynabel sin side, så de har jeg kjøpt inn allerede.. :)

Port og sub, i samme plate (samme side) er greiest i bil, da de andre sidene fort blir mot sete rygg eller bilens sider osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...