krillee Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Hvorfor klager alle? Jeg synes det er flott å se at folk presser utviklingen fremover. Mer krevende software fører til kraftigere hardware. Det er spennende å følge med i utviklingen. Det er også viktig å ha mål å strekke seg mot. Det er alltid noe nytt som venter og slik ønsker jeg at det skal fortsette å være til jeg sitter på gamlehjem og tenker tilbake på tiden da spill som Crysis, Crysis 2, Crysis 3 etc så latterlig dårlige ut. enig der. Jeg skjønner det folk sier med hardware og slik men dere må også tenke på at når crysis 2 kommer så har også ny hardware kommet... Om spillindustrien plutselig skulle slutte å videreutvikle grafikken så ville vi jo stått bom fast, jeg liker alltid bedre grafikk (dog så kommer cryengine 2 til å fryde øynene mine i laang tid fremover ) Endret 27. november 2007 av engjac Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Graffikkmessig er det det sykeste mennskeheten har sett, og såvidt jeg vet holdt Crytek alt de lovet. Eneste som beskymrer meg er ventetiden^^ Der tar du helt feil: Enspillerdelen kommer imidlertid til å være svært avansert, og det du gjør får konsekvenser for hvordan handlingen utspiller seg. Om du dreper mange nordkoreanske soldater i den tidlige fasen, får du problemer med å samarbeide med dem senere, og hvis du gjør ting riktig kan du til og med bli "romantisk involvert" med en kvinnelig soldat. Dessuten vil det ikke være slik at de andre soldatene i gruppen din er udødelige. Hvis en av dem dør, er han borte for alltid. Dette vil si at du har mistet en potensielt viktig alliert i et senere oppdrag. Da han Propeth døde av kulde, måtte jeg restarte på nytt.. en løgn hos Crytek. Admiralen sendte en atombombe mot øya.. andre løgnen hos Crytek samtidig som du kan gå inn i snikemodus og sende ut sjokkbølger for å svimeslå fiender i nærheten. Tredje løgn og det vil være mulig å klatre opp på dem i ekte Shadow of the Colossus-stil. Fjerde løgn Synes det uansett er unødvendig å presse grafikken enda lengere enn de har nå. Hvis de holder den samme grafikken med forbredelse av ytelsen og gjør masse bugfix, vil kanskje 8800Ultra være like billig som X1950pro er i dag, men selvfølgelig er det for vanskelig for Crytek. Her skal vi presse alle grenser som er mulig å presse og lage det mest krevende spillet til dags dato. Selv om man har grafikk innstillinger som ligner Halo 1, krever spillet sykt mye. Crtyek burde konsentrere seg mer om gameplayet og historien enn på grafikken. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Bah. Fiks gameplay og lag et skikkelig bugfitt spill før dere begynner på ny "next-gen". Dette blir altfor mye om å tjene penger. Med tanke på at det er den syke grafikken som gjør at mange ikke har maskinvare bra nok til å kjøre spillet (og dermed dropper å kjøpe det), så faller det argumentet litt i grus. Men ellers enig at det er en uting at man fokuserer på det visuelle, når fokus definitivt burde være på historie og gameplay. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Altså, grafikken i spelet er supert. Verkeleg kjekt å spele når det ser bra ut Dersom bugga er vekke, så er det bra. Hugs at det er maskinvaren som ikkje er god nok, og Crytek har kuta ut Ultra high innstillingane også pga. det. Tenkt: Dersom ein forsvinner, og at det vil gje konsekvensar, burde ein nesten starte på nytt igjen, dersom ikkje saven var der! Det hadde vore håplaust det! Greit nok, kanskje dei ikkkje brude ut-talt om det... Men hos meg teller grafikken veldig mykje! Kanskje ikkje så veldig mange. CoD4 tvelar eg har på så god gameplay, så realistisk.... Men sjølvsagt, Ultraen min som er klokke til 680/2400 klarer ikkje crysis. Men der ser vi at Nvidia og ATi må skjerpe seg før Crysis 2 kjem. Crysis skal ikkje få ris på grunn at GPUen ikkje er sterk nok. Eg klarer å kome meg gjennom med 10-15 FPS Vil helst beholde den gode grafikken.....! Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 jeg så ikke phsyco daua heller i slutten av assault oppdraget, han blei jo pepra til de grader Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hvis det er noen som kan nærme seg fotorealistisk grafikk så er det crytech da.. Men begynner også og bli lei av allt maset om "fotorealistisk". Utviklerne har vel sakt at spilla er fotorealistiske i 5år eller no.. 5 år? haha! jeg husker godt at jeg leste det i blader for 10 år siden! da var det riktignok stort sett eventyrspill med prerendret bakgrunn, men allikevel. tror Riven var et av spillene som fikk denne merkelappen, sammen med et par andre. ellers er det kult at noen presser grafikken, men folk bak Unreal, HL og lignende virker som at er bedre å presse ut FPS. når spill i Unreal\Quake\HL-serien kommer ut så er det mulig å få syk grafikk etter tidens standard med normalt high-end utstyr, uten at det må være det sykeste av det syke. det samme gjaldt forøvrig Far Cry som gikk bra rundt på relativt normalt entusiastutstyr. men så har kanskje Crysis tatt et større steg framover i forhold til "røkla" sammenlignet med hva de andre har gjort tidligere... Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Crysis er akkurat før sin egen tid... Lenke til kommentar
krillee Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) **** Endret 27. november 2007 av engjac Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Spoilere forutsetter at det er en historie å spoile. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Spoilere forutsetter at det er en historie å spoile. jeg leste ikke alt han skrev, men d stod noe om at ***** ikke døde osv..... edit: lol, ingen spoiler, bare jeg som vil vite minst mulig om handlingen før jeg spiller igjennom selv...med en gang jeg ser noen nevner en person eller et oppdrag så slutter jeg å lese men poenget var vel at ingen skal diskutere noe som skjer i spillet angående handling, personer, oppdrag, hendelser etc... Endret 28. november 2007 av engjac Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Grafikk teller alt. Jo mer realistisk grafikk jo mer realistisk å spille. Lenke til kommentar
Slu Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Jammen for faen da. Hold kjeft om at lagkameratene dør. Jeg har ikke runna spillet ennå. Takk, takk. Nå vet jeg det. Noen som sa tidligere at Crysis sitt gameplay var av det beste. Nei, det er falsk, falsk og atter en gang falsk! Folk kjøper Crysis grunnet grafikken og den nye fysikken. Ikke noe mer. La oss ikke bli naive og dumme - det er på grunn av grafikken at Crysis har hatt en slik massiv omtale i media og lignende. Hvis vi skreller av den nydelige grafikken og fysikken, ser vi et helt vanlig, klisjé FPS spill. Btw, Prophet og Psycho ( lagkameratene dine) oppfører seg idiotisk når vi spiller med dem. Fienden er topp hvis vi tenker Delta-skill. Endret 28. november 2007 av Slu Lenke til kommentar
Ludogamer Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Delen av Crysis der man spiller mot menneskelige fiender er sykt bra! Romvesenverdnene er heller dårlige:( Er det noe de kunne endra til Crysis 2 var det: - Ingen romvesner! - La likene ligge! Skulle vært sånn at man kunne trekke dem i skjul etter at de var drept, så fienden ikke oppdaget at du var der med èn gang. - Hvor er kniven?? - Flere våpen Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Grunn til at likene forsvant og ikke kunne røres, er på grunn av en tysk lov. Endret 28. november 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Jochi Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvorfor kan de ikke heller konsentrere seg om en kraftig fysikkmotor. Det er jo det som er virkelighetstro i spill verdenen. Dårlig grafikk kan jo i virkeligheten skyldes et par dårlige øyne, derfor er det lettere å simulere en verden som man har vansker for å se... Ok, det ble kanskje ikke så godt forklart. Men jeg kommer til poenget snart. Fysikk eksisterer jo hele tiden, og kan ikke bli påvirket av feil på øynene dine. Derfor burde heller Crysis 2 satse sterkt på fysikk. Da tenker jeg svært mange objekter som kan bli ødelagt. Dumt at realismen forsvinner med engang du smyger deg bak en vegg, mens en 50 tonns tank fyrer av noen 120mm på deg. Og ikke engang mister noe liv. Merket dette på Crysis da de to tanksene kom for første gang. Men da må man jo ha en svært god CPU for å klare all den simuleringen. Eller så kan man jo kjøpe seg et PPU (Physical Physics Unit, eller hva det nå heter) og la den dele arbeidet mellom din octacpu (åttekjerne). Jaja, fremtiden bringer mye gøy... Får vel sette meg i standby modus til Far Cry 2 kommer da... Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jammen for faen da. Hold kjeft om at lagkameratene dør. Jeg har ikke runna spillet ennå. Takk, takk. Nå vet jeg det. Noen som sa tidligere at Crysis sitt gameplay var av det beste. Nei, det er falsk, falsk og atter en gang falsk! Folk kjøper Crysis grunnet grafikken og den nye fysikken. Ikke noe mer. La oss ikke bli naive og dumme - det er på grunn av grafikken at Crysis har hatt en slik massiv omtale i media og lignende. Hvis vi skreller av den nydelige grafikken og fysikken, ser vi et helt vanlig, klisjé FPS spill. Btw, Prophet og Psycho ( lagkameratene dine) oppfører seg idiotisk når vi spiller med dem. Fienden er topp hvis vi tenker Delta-skill. je kjøpte spillet kunn av den grunenn at gameplayet hørtes tøft ut. jeg ahr gammal data så derfor, en kunne gjøre som en ville, det kan en jo meste parten av tiden. jeg syns crysis er det tøfeste spellet jeg har spelt tel nå. smaken er som baken. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Grafikk på "filmnivå"? Dette spillet kommer vel ikke før om mange år da. Tror neppe vi har PC-er til å vise grafikk på "filmnivå" om 1-2 år, og tror egentlig ikke Crytek (Det gjelder alle spillprodusenter) har kommet så langt i teknologien at de kan lage spill med så bra grafikk. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jammen for faen da. Hold kjeft om at lagkameratene dør. Jeg har ikke runna spillet ennå. Takk, takk. Nå vet jeg det. Noen som sa tidligere at Crysis sitt gameplay var av det beste. Nei, det er falsk, falsk og atter en gang falsk! Folk kjøper Crysis grunnet grafikken og den nye fysikken. Ikke noe mer. La oss ikke bli naive og dumme - det er på grunn av grafikken at Crysis har hatt en slik massiv omtale i media og lignende. Hvis vi skreller av den nydelige grafikken og fysikken, ser vi et helt vanlig, klisjé FPS spill. Btw, Prophet og Psycho ( lagkameratene dine) oppfører seg idiotisk når vi spiller med dem. Fienden er topp hvis vi tenker Delta-skill. jeg skjønner ikke hvorfor folk klager på gameplayet.... Nanodrakten og det åpenbaserte oppdragene gjør at gameplayet blir no så unikt, men selvsagt er d en del likheter med andre....men hvs du tenker på half life, call of duty etc så snakker vi standard fps.... Grafikk på "filmnivå"? Dette spillet kommer vel ikke før om mange år da. Tror neppe vi har PC-er til å vise grafikk på "filmnivå" om 1-2 år, og tror egentlig ikke Crytek (Det gjelder alle spillprodusenter) har kommet så langt i teknologien at de kan lage spill med så bra grafikk. bare vent og se du når det kommer til crytek så tviler jeg ikke Lenke til kommentar
krillee Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Grunn til at likene forsvant og ikke kunne røres, er på grunn av en tysk lov. hm, rart at d gikk an i far cry... btw så finnes d nå noen uoffisielle "patcher" som gjør at kroppene kan beveges etter de er drept og jeg tror også at de fikk kuleholl http://www.incrysis.com/ Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Altså hvis de skal ha grafikken på film-nivå blir det nå snart ingen pc-er som klarer å dra det på høyeste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg