Gå til innhold

Første info om Crysis 2 (PC)

Anbefalte innlegg

Hvis de bygger ALLE bretta opp som demo-brettet til Crysis demoen var - så kjøper jeg såklart spillet. Det som jeg følte var feil med Crysis var at det etterhvert ble mer og mer lineært... Men de første bretta i Crysis var topp! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja, skeptisk. Synes dei bør satse på andre ting enn grafikken. Men eg seier ikkje nei takk til oppgradering. Men dei burde fokusere meir på historien, optimalisering, mindre bugs, enda bedre gameplay. Triologien har godt potensial som dei burde utnytte. Litt voldsomt å utvikle ny grafikkmotor allerede. Grafikken i Crysis er allerede eit godt hopp høgare enn andre spel på markedet. :)

Lenke til kommentar
Jeg blir litt irritert av dette. Nå er spillet sluppet, og folk flest har oppdaget at det ikke er det sykeste som har skjedd menneskeheten, og Crytek starter dermed neste hype.

Graffikkmessig er det det sykeste mennskeheten har sett, og såvidt jeg vet holdt Crytek alt de lovet. Eneste som beskymrer meg er ventetiden^^

Lenke til kommentar

MrLG, de holdt ikke alt de lovet. F. eks, som Joachim Froholt også mener, kunne de siste brettene og scenarioer vært større i størrelse. Crytek sa at man ville oppleve friheten i hele spillet. Bullshit. :) Men at grafikken er bra, tviler jeg ikke på. :)

By the way, fanboys: Crysis var langt nede på listen av mest kjøpte spill i Storbritannia.

Hvorfor? Crysis krever mye, og stort sett dårlig FPS. Nesten umulig å spille og nyte for mange folk.

Hvorfor var Call of Duty 4: Modern Warfare det mest solgte spillet?

Enkelt: utrolig bra historie, filmatisk og spennende - folk skrek til og med om mer!

Pluss at man kjører med en utrolig god FPS gjennom hele spillet, til og med uten en super PC.

Lenke til kommentar

Når vi snakker om grafikk, hvor lang tid vil det ta før grafikk når sitt absolutte høydepunkt?

Man kan i teorien ikke lage bedre grafikk enn virkeligheten, og vi nærmer oss med stormskritt nå, når det gjelder det visuelle, men fysikk og smådetaljer som dråper, fotspor og andre småeffekter som man egentlig ikke tenker så mye over og andre ting ligger fremdeles ganske langt bak det som er i virkeligheten.

Tror uansett at CryTek bør bremse litt på grafikkrunkinga, uansett når Crysis 2 kommer vil det ha god grafikk, så lenge det er like bra eller bedre enn forgjengeren.

Lenke til kommentar

Bah. Fiks gameplay og lag et skikkelig bugfitt spill før dere begynner på ny "next-gen". Dette blir altfor mye om å tjene penger. De har mer enn nok å fikse i det de allerede har gitt ut, og det kommer vel ikke så mange patcher i sann EA stil heller.

Hadde dette vært Blizzard sitt utsagn hadde jeg likt det, de hadde i hvertfall holdt seg noenlunde realistiske i sine mål og ikke sagt at "det skal bli fotorealistisk nå!" Crytek har skuffet meg med Crysis og med sånne utsagn kun ukene etter spillet har kommet ut får meg til å miste enda mer respekt for dem.

Lenke til kommentar

Jeg tør nesten ikke å tenke på hvor bra det kommer til å se ut når 2'ern kommer :p

Bah. Fiks gameplay og lag et skikkelig bugfitt spill før dere begynner på ny "next-gen". Dette blir altfor mye om å tjene penger. De har mer enn nok å fikse i det de allerede har gitt ut, og det kommer vel ikke så mange patcher i sann EA stil heller.

Hadde dette vært Blizzard sitt utsagn hadde jeg likt det, de hadde i hvertfall holdt seg noenlunde realistiske i sine mål og ikke sagt at "det skal bli fotorealistisk nå!" Crytek har skuffet meg med Crysis og med sånne utsagn kun ukene etter spillet har kommet ut får meg til å miste enda mer respekt for dem.

fiks gameplay? lol?

beste gameplayet i et fps spør du meg...

Lenke til kommentar

Hvorfor klager alle? Jeg synes det er flott å se at folk presser utviklingen fremover. Mer krevende software fører til kraftigere hardware. Det er spennende å følge med i utviklingen. Det er også viktig å ha mål å strekke seg mot. Det er alltid noe nytt som venter og slik ønsker jeg at det skal fortsette å være til jeg sitter på gamlehjem og tenker tilbake på tiden da spill som Crysis, Crysis 2, Crysis 3 etc så latterlig dårlige ut.

Lenke til kommentar
Pluss at det er jævlig få PC-er som faktisk kan kjøre dagens Crysis med en anstendig FPS. Det er nesten umulig å spille et spill med dårlig FPS - man får ikke noe ut av det. PC-en min kan kjøre alt på Very High, utenom Post Processing- og med dette oppsettet kommer jeg opp i ca. 20-40 FPS, som er bra, men ikke bra nok. Call of Duty 4 beundrer jeg. De tenker mest på gameplay og FPS. Spillet ligger på en FPS på ca. 60-80 på alle anstendige PC-er.

Crysis blir etterhvert et fanboy-spill, der bare de med best PC kan bruke det.

Cryteks spill overgår fra før av alt som er på markedet når det gjelder grafikk, og nå skal de videre? Få PC-er kan jo såvidt kjøre det på fullt nå. Hvordan skal folk kunne greie det på max i 2'ern?

nå kan du nå egentlig ikke sammenligne cod 4 og crysis: Cod= Lineært og ikke dynamisk + ikke noe spesiell god grafikk (joda, god er det,men du skjønner..)

Crysis: Åpent gameplay (dog lit mer lineært lenger uti), hel dynamisk verden + suuuuuper grafikk :)

Lenke til kommentar

Gleder meg til den dagen utviklerene har fått til fotorealistisk grafikk slik at det ikke er mulig å lage bedre, da må de starte å fokusere 100% på gameplay :wee:.

Eller, kanskje de skal prøve å lage enda mer realistisk "grafikk" enn det vi har i virkeligheten.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...