ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Jeg sitter og tester ut om lek og lær spillene fungerer på Windows Vista. Jeg testet ut Andre Klasse versjonen, og det funket helt griet på Vista, men forrige uke var den noen som testet en annnen versjon og den funket ikke. Det har også vært skoler som har alle spillene i serien og de har funket på Vista hos dem. Kan det hende at det har noe å si med hvilken Vista versjon man har? Basic, Premium osv Hva er deres erfaringer meed det på Vista og funker det på Vista for dere? Ja eller nei og svar hvorfor hvis dere kan. Endret 27. november 2007 av S_B_R Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Det må være noen som har prøvd det på vista. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Nja... For å teste sånne spill krever det jo at man faktisk eier dem. Husk at det finnes en kompabilitetsveiviser i Vista om noe ikke skulle virke "out of the box". Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Det som er rart er at noen versjoner funker og andre ikke. Jeg har arbeidsuke og dkulle teste dette for de jeg jobber hos. Andre klasse spillet funket på Vista men ikke det som heter Matte Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Alle utgavene av Vista kjører det samme, ingen forskjell. Du kan prøve å kjøre spillene i kompatibillitetsmodus: - Høyreklikk på filen du starter spillene med - velg "egenskaper" - Gå til fanen "kompatibillitet" - Velg eventuelt Windows XP SP2 i listen, mulig andre fungerer bedre (husk å hak av alternativet først). Ellers bør du ta kontakt med utgiveren av spillet. De gir nok brukerstøtte på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå