bfredrik Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Windows Sidepanel i Vista er blitt plutselig ødelagt for meg. Se vedlegg. Sidepanelet er der, men ser ikke innholdet i "boksene" Gode forslag? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 ?nenikasm tetratser å dvørp ud raH Lenke til kommentar
bfredrik Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 ?nenikasm tetratser å dvørp ud raH Hvorfor skriver du baklengs...? Ja, jeg har restartet maskinen mange ganger. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 kkat rots dem sattom seskif nak etted nadrvoh lit spit ... mos tu ted res ...ån tarukka nim ne'cp åp lief ne re ted ta dem gnehnemmas ne rah ted ,adein ?tføt gidlev re ted ta idroF Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Nå byttet jeg nettleser og da går det i alle fall å skrive riktig vei... må opprette en tråd om dette. Har du kjørt alle updates til windows vista? Vet dette har skjedd hos oss også, men da har det blitt greit igjen etter en restart. Lenke til kommentar
bfredrik Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Nå byttet jeg nettleser og da går det i alle fall å skrive riktig vei... må opprette en tråd om dette. Har du kjørt alle updates til windows vista? Vet dette har skjedd hos oss også, men da har det blitt greit igjen etter en restart. Ja, har alle oppdateringer fra Microsoft. Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Har du prøvd å reparere PC-en? (dvs avinstallere vista, formatere PC-en og installere xp)? Neida, spøk til side, windows sidebar er ett eget program som kjører på vista, prøv å reinstallere dette (avinstaller det først hvis det går?) Kanskje ikke det mest supre tipset men det ville nå jeg forsøkt hvis du først skal kjøre Vista. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Fikk du Microsoft Office fra skolen? Det har vist seg at ved flere anledninger så klusser imaget til sidebaren. Men i de tilfellene jeg har vært borti dette så har det fungert fint etter en restart. Lenke til kommentar
bfredrik Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Det ser ikke ut til at det går å avinstallere det. Finner heller ingen steder på nettet det går an å laste ned på nytt. Nei, Office versjonen er ikke fra noen skole. Lenke til kommentar
bfredrik Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Noen som har flere gode forslag? Irriterende at den ikke fungerer lengre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå