LIA Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg har nå laget en web side med en sang som bakgrunnslyd. Hvordan kan jeg få denne til å fortsette og spille når man går til en annen av sidene mine. Jeg kan jo legge inn den samme sangen på alle sidene, men da begynner den jo på nytt hver gang man blar i mellom sidene. Håper dere skjønner spm. og at noen har ett bra tips! Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Du kan jo prøve frames. Lenke til kommentar
oya Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 unnskyld for å kritisere, men det er ekstremt irriterende med uønsket lyd på websider...Med mindre det er en High-tech flash side... Frames er vell det eneste du kan bruke får å få et bra resultat Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Tips: Lag en godt synlig "Av"-knapp til lyden, så slipper du at folk stikker bare for å slippe musikken. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Mmm. lag sida i frams og på menyframen har du en Stooor "AV" knapp Lenke til kommentar
LIA Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Siden skal ikke være tilgjengelig for alle, så ikke vær redde.Dere skal slippe å høre musikken min!!! Men dere må forklare nærmere, frames? Jeg er rimelig nybegynner, så hvis noen har en link eller noe? Jeg skal lete etter forklaringer på frames nå, men bare post linker hvis dere vet om noen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå