Bjonski Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hallo folkz.. Jeg søker etter et nytt spill til 360.. Det jeg er ute etter er noe som ligner Bioshock, men uten det "skrekk-elementet".. Jeg har spilt demoen til Bioshock og synes grafikken og gameplay var bra, men er ikke så stor fan av å sitte å nesten pisse i buksa pga jeg ikke vet hva som kommer til å skje og om det kommer et stort monster rundt neste hjørne.. Satt å spilte demoen for første gang sammen med noen venner, så skrudde de av lyset og lot meg spille i mørke... Gjett om jeg skvatt når de skrek som noen tullinger Mine kriterier: -Grafikk/gameplay lignende bioshock. -IKKE skrekkspill. -Gjerne et utvalg av forskjellige våpen. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 bare for å si det, bioshock er ikke et rpg spill Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Siden du poster dette på MS delen av forumet antar jeg at du ønsker spill til xboxen, hvis ikke er det bare å fyre opp PC-en med Deus Ex. Enkelt og greit Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 bare for å si det, bioshock er ikke et rpg spill derfor jeg skrev FPS/RPG. Bioshock har noen rpg elementer i seg, synes jeg. Siden du poster dette på MS delen av forumet antar jeg at du ønsker spill til xboxen, hvis ikke er det bare å fyre opp PC-en med Deus Ex. Enkelt og greit smile.gif Korrekt, jeg søker 360 spill, som det står i tråden min. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Mass Effect? Ser bra ut hittil, får lese litt mer om det før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Deus Ex: Invisible War. Dette er dog til den orginale Xbox, men det er kanskje på listen over BC spill. Endret 27. november 2007 av paranoide Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Hvorfor ikke nevne Deus Ex 3.... som ble annonsert igår? Men om du mener "søker" som i at du vil ha det NÅ NÅ NÅ.. så må du se på andre spill.. da Deus Ex 3 er langt fra markedet ennå.. Edit: Deus... ikke Dues Endret 27. november 2007 av RoninMasao Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Mine kriterier: -Grafikk/gameplay lignende bioshock. -IKKE skrekkspill. -Gjerne et utvalg av forskjellige våpen. Call of Duty 4 bør være midt i blinken. Fantastisk grafikk, herlig gameplay og mengder av forskjellige våpen. Tenkte også på The Darkness, men der er det vel elementer av skrekk. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Mine kriterier: -Grafikk/gameplay lignende bioshock. -IKKE skrekkspill. -Gjerne et utvalg av forskjellige våpen. Call of Duty 4 bør være midt i blinken. Fantastisk grafikk, herlig gameplay og mengder av forskjellige våpen. Tenkte også på The Darkness, men der er det vel elementer av skrekk. CoD4 online har litt RPG elementer egentlig(bare XP egentlig) Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg synes du skal skru ned lyden, og på mye lys, og nyte Bioshock. Eventuelt få en Tena mellom beina. Bioshock er dritfett! Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Bioshock er kun "skummelt" de første timene, etter hvert så girer de ned horror elementet. Spillet har allikevel en slags nerve igjennom hele spillet. Det er to andre spill jeg kan helt klart anbefale, og det er Dead rising og Mass effect. Begge er fantastiske spill, og vil helt klart oppfylle dine krav. Lenke til kommentar
Sloux Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 da jeg først kjøpte bioshock trudde jeg dette spillet skulle skremme meg fullstendig. Da jeg hadde spilt det i ca 20min var det ikke skummelt i det hele tatt Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Jeg synes du skal skru ned lyden, og på mye lys, og nyte Bioshock. Eventuelt få en Tena mellom beina.Bioshock er dritfett! Den burde vel være omvendt? "Jeg synes du skal skru ned lys, og på mye lyd, og nyte Bioshock." Endret 27. november 2007 av Dofty Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Men han tør ikke! Vi kan sammenligne det med at han har kjøpt ny sykkel, men ikke tør å sykle på den. Da anbefaler jeg han å sette på støttehjul, og få mor til å holde bak mens han sykler på plenen. Du anbefaler han å justere setet høyere opp, finne en bratt bakke, og se hvor fort den nye sykkelen går. Vi kan vel konkludere med at vi har hver våres tilnærmingsmåte med det felles mål om at han BØR spille Bioshock. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Men han tør ikke! Ikke snakk om å ikke tørre, jeg hadde nok klart å spilt det uten store problemer... Men det er liksom ikke min "ting".. Får sjekke utvalget i butikkene før jeg kjøper noe Endret 27. november 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå