The-little-girl Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det ang melk og sjokolade mente jeg at man bare burde ta da man akkurat står opp, for da er halsen så tør fra før av.Og da kan man få smørt opp litt. Enig at det kan bli litt slimete. Ang det med tørr hals, så hjelper det å drikke mye vann, men enig at det ikke hjelper i lengden, av og til kan tyggis hjelpe, en sterk en, ikke slike tyggiser med mye sukker.(Jeg hadde anbefalt en av typente til extra) Klem Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Som sagt vann renser halsen. Er man tørr eller har vondt i halsen er det bestandig bra og drikke vann. Når jeg er syk/har vondt i halsen har jeg bestandig vann på en flaske som jeg har med meg over alt. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nå for tiden er jeg inne i en periode hvor jeg våkner med vont i halsen hver morgen. Noen måte det kan unngås på? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Nå for tiden er jeg inne i en periode hvor jeg våkner med vont i halsen hver morgen. Noen måte det kan unngås på? har akkurat det samme, å har hatt det i ca 1 måned nå. er vel ikke så plagsomt? hos meg så går det over noen minutter etter jeg har stått opp. edit: leif was plagsom Endret 5. desember 2007 av Complexity Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jo, egentlig, i alle fall når det ikke forsvinner. Men som oftest gjør det det Lenke til kommentar
Gjest Guest_TT_* Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Masse kaldt! Bakterier hater kulde, så spis masse is og drikk isvann... Te og suppe gjør det som regel bare verre selv om det kjennes godt ut der og da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå