Frostrøyk Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Hey! Jeg har i det siste innsett at jeg bør røre meg litt mer en jeg gjør pr idag. Treningsstudio er ikke ett alternativ, EOD! Vintersesongen står for døra, og langrenn var en tanke som slo ned! Var mye på turer når jeg var mindre, og har alltid likt det. Nå er det riktignok 12-13 år siden sist Det jeg lurer på er hvordan langrenn fungerer som trening, spesiellt med tanke på ryggen! Jeg har fått meg en smell i en arbeidsulykke, så ryggen er svak, og hadde nok had godt av litt trening. Har aldri trent noe spess før, er høy og slank, har aldri lagt på meg noe særlig, så det er kondisjon og litt styrke som er målet her, uten at jeg har planer om å "bygge kropp". Tror dere langrenn og bruk av manualer vil være noe for meg? Fint med litt innspill før jeg går til innkjøp av komplett skiutstyr MVh Gutt 23 år Endret 12. desember 2007 av Mr xXx Lenke til kommentar
Frostrøyk Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Her var det jammen rolig Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har ikke langrenn som noen sport, men kan tenkte meg til at visst du går mye. Så kan jeg tenkte meg til at du får litt vondt i ryggen. Men kan også tenkte meg til at d også mye med om du har trent mye osv. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Tror det skal gå fint hvis du tar det rolig i bakkene og IKKE prøver å stake opp bakkene Lenke til kommentar
Frostrøyk Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Ja det skal bli spennende å se hvordan dette går! Har bestillt meg nye Fischer ski nå, gleder meg til dem kommer Tror det skal gjøre godt å få rørt litt mer på kroppen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå