Gå til innhold

Phenom eller Athlon: Ingen grunn til å kjøpe Phenom enda?

LuvMachine

Anbefalte innlegg

Bare ett kjappt spørsmål her, er det noen grunn til at jeg ikke evt ikke skulle gått til innkjøp av en phenom?

Hvorfor kjøpe DC, når quadcore er ute, til "nesten" samme pris?

Ytelse kontra en Athlon 6000/6400? Heller vente litt og se om det kommer en 8/16 core rundt hjørnet?

Med mindre dette ikke er kompatibelt med mitt HK, DFI NF590. AM2+ lizzm...

Har en x2 4600 nå @ 2.5, syntes det blir litt "slappt", og ikke er den fullt så klokkevennlig heller.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei

jeg ville ikke kjøpt en phenom før den nermer seg en rate på 3 Ghz. Den er gjerne quad core men med en slik lav

hz vil ikke jeg satse på den før den når 3 Ghz merket.

4 kjerners støttes dårlig enda så det er lite hast. ja jeg vet enkelt nye spill støtter det, men det er for dårlig.

jeg har en amd 6000+ nå den duger en stund til, men når den skal byttes ut er sikkert amd sine fire-kjerner nådd 3 Ghz. Hvis AMD lever så lenge :p

//--STREN--//

Lenke til kommentar

Hmm, takker for kjappe svar folkens^^

Er nok ikke i no hast enda sjæl heller nei, som sagt, lite støtte for det enda. Og nærmere 3ghz merket er preferabelt XD

Om AMD lever så lenge? INFIDEL, allah akbahr og det som verre er måtte du brenne i sjærsilden, have thee no faith in thee mighty AMD! lol XD

Have faith my man, and AMD shall slay the evil monstrocity called Intel, heheh.

Men, er det slik at jeg kan kaste en Phenom (eller bedre evt når tiden kommer) inn i mitt fine gule Lanparty NF590? Eller blir jeg nødt til bytte HK og? Minns og huske jeg leste noe om det sumwhere...

CustomTP: lol @ comment quote ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...