Duckhunter Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Har fått kjøpt et X-FI Platinum til en billig penge... 500kr Problemet er at jeg ved å bruke driverene fra Creatives hjemmeside så får jeg ikke installert programvare for å bruke fjernkontrollen, da disse bare inkluderer driverene og Audio Console! Hvilken programvare må jeg ha, og hvor finner jeg den? Edit: Vil ikke bruke driverplaten som fulgte med da dette er utdaterte drivere... vil jeg tro! Endret 27. november 2007 av Duckhunter Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 hmm...jeg ville nesten tro det er riktig. Jeg har riktignok et Fatal1ty kort, men har ikke hatt noen problemer med å få fjernkontrollen til å virke......i alle fall ikke etter at jeg installerte frontpanelet ....Er du sikker på at koplingen mellom frontpanelet og lydkortet sitter skikkelig, og slik som det skal. Fjernkontroll-mottakerdelen sitter i frontpanelet nemlig. Jeg sier for øvrig ikke dette forå være klysete . . det er mer en erkjennelse av egen idioti da det tok litt tid før jeg gadd å installere fronpanelet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå