Bruktbilen Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Warhammer er svært morsomt å styre med, gjorde det før i et par år sammens med et par kompiser. Har nå pakket alt sammen ned, ingen vits å kaste det siden jeg har brukt så mye tid og penger på å dem. Jeg anbefaler deg å få med noen kjente til å starte, å male er en ting, men å spille med kompiser er ufatterlig gøy. Det tar ikke så lang tid å lære seg reglene, du må bare ha litt tålmodighet, noe du uansett burde ha hvis du maler Warhammer. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Noen som vet om noen gode veier fra nærmeste t-bane stsjon til GW for å komme dit. http://www.gulesider.no/kart/map.c?mapItem...61%3Bc_Z0GRN8RZ Det er stopp "Stortinget" med utgang "Grensen" som starter rett ved Stressbutikken. Du kan selvsagt gå direkte mellom start og stopp og trenger ikke følge bilruten. Lenke til kommentar
Hansleonard Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Noen som vet om noen gode veier fra nærmeste t-bane stsjon til GW for å komme dit. http://www.gulesider.no/kart/map.c?mapItem...61%3Bc_Z0GRN8RZ Det er stopp "Stortinget" med utgang "Grensen" som starter rett ved Stressbutikken. Du kan selvsagt gå direkte mellom start og stopp og trenger ikke følge bilruten. Takk. skal prøve meg ned dit i morgen kanskje:D Lenke til kommentar
westli Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Sjekk i ulike spill-butikker, som EBgames eller game og lignende. Mener å ha sett de selger warhammer-figurer. Lenke til kommentar
stringfellow Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) .... Endret 11. juli 2008 av stringfellow Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 De pleier å ha de på hobby butikker hvor du får kjøpt gamle tegneserier, diverse statuer, sverd, "skumle" drage kopper osv. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 har masse figurer på outland inne på østbanehallen i oslo... noe dyrt men men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå