Lars73 Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Irriterer meg at jeg ikke har noen problemer med å tro på det de viser i TV-programmet Belive It Or Not. Mvh Lars Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Kanskje det har sammenheng med 'Du tror det ikke før du ser det' - Nå har du sett, og tror det.. :smile: Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Eg lurer på korleis det er for programleiarar å få tildelt ein slik jobb. Det må da være det lågaste av det låge. Kan ikkje tenke meg at Richard Kongsteien er stolt over programma sine? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 er bedre enn å være programleder i forskjellige andre programmer.. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 dette var den gamleste posten jeg fant i kategorien søppel... og nå.. :bumpet: jeg den. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 dette var den gamleste posten jeg fant i kategorien søppel... og nå.. :bumpet: jeg den. Din , dette kom du til å få svi for, jeg har banna cola og totto turer i 24 t! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå