NgZ Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Er det han stand-up inderen? Han kan slå ihjel litt tid på natten ja. ^^ julepils_4_life: Det er kjedelig... Og så må jeg vaske ferdig før jeg legger meg. Morgendagen er til eksamen. Endret 28. november 2007 av NgZ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Great stuff. Er ikke alle som liker det, men syns det er veldig flott i slike stunder. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Vel, så lenge den blir stengt på formiddagen en gang så kan det jo funke. 12-10 kanskje? Edit: Hvis vi faktisk klarer å ha saklige diskusjoner her om div. ting så er det ikke noe vits i å stenge tråden. Og spamming og slikt. Endret 28. november 2007 av Fancypants Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 En annen ting jeg gjør på natta er å sjekke forumforsiden og se hvem som har bursdag. Så sender jeg en PM om jeg kjenner dem eller har snakket en del med dem på forumet. Idag fyller forresten Simen1 33 år. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Men med det nye bugget på forumet ser man ikke når man har fått PM. Irriterer meg grønn. Lenke til kommentar
julepils_4_life Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Er det han stand-up inderen? Han kan slå ihjel litt tid på natten ja. ^^ julepils_4_life: Det er kjedelig... Og så må jeg vaske ferdig før jeg legger meg. Morgendagen er til eksamen. hæ ke d du fabler om ? ser d ut som eg står å vasker klær midt på natten eller noe annet tidspunkt?? og tror du eg vil ha noe med examen og gjøre?? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 En annen ting jeg gjør på natta er å sjekke forumforsiden og se hvem som har bursdag. Så sender jeg en PM om jeg kjenner dem eller har snakket en del med dem på forumet. Idag fyller forresten Simen1 33 år. Det er jo også en konstruktiv måte å tilbringe natten på. Seinfeld og Arrested development på tv3 er helt fantastisk kombinert med litt hw og fjesbokhoring. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 En annen ting jeg gjør på natta er å sjekke forumforsiden og se hvem som har bursdag. Så sender jeg en PM om jeg kjenner dem eller har snakket en del med dem på forumet. Idag fyller forresten Simen1 33 år. Oooh, en viktig person å gratulere! De fleste går jeg glipp av fordi jeg nesten aldri sjekker hvem som fyller år. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Great stuff. Er ikke alle som liker det, men syns det er veldig flott i slike stunder. Tips: Sjekk ut Russel Peters, han er inder og prater piss om indere (bla.) Litt lunere, mer avslappet standup. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Se heller Pablo Francisco - Indian Karaoke. Alt av Pablo er genialt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Tips: Sjekk ut Russel Peters, han er inder og prater piss om indere (bla.) Litt lunere, mer avslappet standup. Ja, har sett en del på det. Greit nok det! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Maser en del med forumfolk på msn. Eneste som er våkne på denne tiden. Koselig det Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Denne tråden må jeg jo bare ha i mine innlegg! Perfekt for meg:D På natterstid kan man få tid til å gjøre det man ikke får tid til på dagtid, altså mye (les: ronking)! EDIT: litt edit. Endret 28. november 2007 av MrJones89 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Maser en del med forumfolk på msn. Eneste som er våkne på denne tiden. Koselig det Har ikke forumfolk på msn, så da tyr vi til. damdamdamdam, forumet? Noen som ser Arrested Development da? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Maser en del med forumfolk på msn. Eneste som er våkne på denne tiden. Koselig det Har du gitt msn-adressen din til forumfolk? Er du gal? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ja jeg pimper den ut til hvem som helst. Jeg er et villdyr. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har 33 forumfolk på msn jeg Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har vel 3-5 tror jeg. Funker fint det. Noen har jeg snakket med i flere år, andre har jeg nettopp blitt kjent med. Alltid fun å snakke helt uforpliktende med andre mennesker. Jeg elsker å mase så. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har 33 forumfolk på msn jeg Effektivt, du er lett på tråden? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg som trodde jeg måtte vise pupp. Pimpet meg ut for ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg