Gå til innhold

Fler som kjeder seg på natterstid? (Tråden for de nattevåkne)

VetleRsport

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har faktisk ikke spillt WoW på 2 uker. Prøvde en ny snus i går South State, faen nice saker. Selvom den var varm, som gjorde at jeg ble dårlig.

Lover deg, jeg eier i døgning. Er herdet mot å være våken i f.eks 24 timer for og så bare sove 3 timer.

Edit: Legger meg jeg også, til Kovenant. HÈÈÈRLIG musikk. Btw er det ` eller ´ ? Hva i faen er forskjellen på de to?

Hva syntes dere btw om at jeg skal bytte nick til Moonshield?

Endret av Fancypants
Lenke til kommentar
Denne tråden bør bare være tilgjengelig mellom 12 og 6... på natten.

Det forslaget kan jeg faktisk støtte. Det krever at en moderator gidder å åpne den hver kveld da, men jeg synes det var en glimrende ide

Avstemning? Det blir jo litt mer oversiktelig enn noe SO, og kan bestå av tips til hva man kan finne på for de som ikke har noe interesse eller døgnrytme til å legge seg. Slik at det ikke bare blir ren spam.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Jeg kjeder vettet av meg om natten. Jeg pleier å legge meg i 4 tiden og har ikke noeee å gjøre..

Så her kan dere komme meg hva underholder man seg med sånn på natten? Sett det er ganske aktivt her ut i de sene timer..

Fler som kanskje sliter med det samme?

ring og vekk alle vennene dine og le høyt i luren !

Lenke til kommentar
Denne tråden bør bare være tilgjengelig mellom 12 og 6... på natten.

Det forslaget kan jeg faktisk støtte. Det krever at en moderator gidder å åpne den hver kveld da, men jeg synes det var en glimrende ide

Avstemning? Det blir jo litt mer oversiktelig enn noe SO, og kan bestå av tips til hva man kan finne på for de som ikke har noe interesse eller døgnrytme til å legge seg. Slik at det ikke bare blir ren spam.

Det er jo trossalt en "nattetråd". Og for å forhindre at dette ikke blir en ny SO, og at den blir stengt. Så blir det kanskje lurest om den åpnes og stenges til visse tidspunkt. Men hvilke mods er våkne kl. 6 om morgenen?

Lenke til kommentar

Jeg vil egentlig at denne tråden skal bli stengt fort. :p

Jeg må vaske leiligheten før onkelen min kommer i morgen, og skrive ferdig en eksamensinnlevering, og trenger ikke flere distraksjoner. Problemet mitt er ikke at jeg kjeder meg på natterstid, men at jeg har for mye å finne på. Eller, egentlig er det vel at det er så kjedelig å gå og legge seg, så jeg blir sittende oppe nærmest på trass, selv om det også er kjedelig...

Lenke til kommentar
Jeg vil egentlig at denne tråden skal bli stengt fort. :p

Jeg må vaske leiligheten før onkelen min kommer i morgen, og skrive ferdig en eksamensinnlevering, og trenger ikke flere distraksjoner. Problemet mitt er ikke at jeg kjeder meg på natterstid, men at jeg har for mye å finne på. Eller, egentlig er det vel at det er så kjedelig å gå og legge seg, så jeg blir sittende oppe nærmest på trass, selv om det også er kjedelig...

eh øh... gå og legg deg mann

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...