L4r5 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Da blir tråden stenget, Fancypants. Det kan jeg garantere etter å ha sett en del tråder bli stengt Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Youtube + whose line is it = win Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvorfor ikke skifte tittlen på tråden til SO7? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 KAN DU IKKE REGLENE GUTT? Jeg er sulten. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hvorfor ikke skifte tittlen på tråden til SO7? Fordi da blir den stengt. This is cameothread. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Denne tråden bør bare være tilgjengelig mellom 12 og 6... på natten. Lenke til kommentar
julepils_4_life Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Begynn med WoW. d må være d dårligste rådet i nasjonens historie... Denne tråden bør bare være tilgjengelig mellom 12 og 6... på natten. sex forum?? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Denne tråden bør bare være tilgjengelig mellom 12 og 6... på natten. sex forum?? Du må roe ned litt på julepilsen. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jaja, uansett legger jeg meg nå, men vi kan ha døgnekonkurranse på lørdag eller søndag. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Har faktisk ikke spillt WoW på 2 uker. Prøvde en ny snus i går South State, faen nice saker. Selvom den var varm, som gjorde at jeg ble dårlig. Lover deg, jeg eier i døgning. Er herdet mot å være våken i f.eks 24 timer for og så bare sove 3 timer. Edit: Legger meg jeg også, til Kovenant. HÈÈÈRLIG musikk. Btw er det ` eller ´ ? Hva i faen er forskjellen på de to? Hva syntes dere btw om at jeg skal bytte nick til Moonshield? Endret 28. november 2007 av Fancypants Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Denne tråden bør bare være tilgjengelig mellom 12 og 6... på natten. Det forslaget kan jeg faktisk støtte. Det krever at en moderator gidder å åpne den hver kveld da, men jeg synes det var en glimrende ide Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Denne tråden bør bare være tilgjengelig mellom 12 og 6... på natten. Det forslaget kan jeg faktisk støtte. Det krever at en moderator gidder å åpne den hver kveld da, men jeg synes det var en glimrende ide Avstemning? Det blir jo litt mer oversiktelig enn noe SO, og kan bestå av tips til hva man kan finne på for de som ikke har noe interesse eller døgnrytme til å legge seg. Slik at det ikke bare blir ren spam. Endret 28. november 2007 av Rampage Lenke til kommentar
julepils_4_life Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Denne tråden bør bare være tilgjengelig mellom 12 og 6... på natten. sex forum?? Du må roe ned litt på julepilsen. man bøller ikkje med julepilsen Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) vel vel vel,her sitter nå jeg.. våkn som bare det..får ikke sove.. så nettopp superbad(utrolig komiskk,holdt på å le meg i hjel :!: )... Så nå sitter jeg nå bare her og surfer forumet Endret 28. november 2007 av Missy9001 Lenke til kommentar
julepils_4_life Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg kjeder vettet av meg om natten. Jeg pleier å legge meg i 4 tiden og har ikke noeee å gjøre.. Så her kan dere komme meg hva underholder man seg med sånn på natten? Sett det er ganske aktivt her ut i de sene timer.. Fler som kanskje sliter med det samme? ring og vekk alle vennene dine og le høyt i luren ! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Denne tråden bør bare være tilgjengelig mellom 12 og 6... på natten. Det forslaget kan jeg faktisk støtte. Det krever at en moderator gidder å åpne den hver kveld da, men jeg synes det var en glimrende ide Avstemning? Det blir jo litt mer oversiktelig enn noe SO, og kan bestå av tips til hva man kan finne på for de som ikke har noe interesse eller døgnrytme til å legge seg. Slik at det ikke bare blir ren spam. Det er jo trossalt en "nattetråd". Og for å forhindre at dette ikke blir en ny SO, og at den blir stengt. Så blir det kanskje lurest om den åpnes og stenges til visse tidspunkt. Men hvilke mods er våkne kl. 6 om morgenen? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Vel, så lenge den blir stengt på formiddagen en gang så kan det jo funke. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg vil egentlig at denne tråden skal bli stengt fort. Jeg må vaske leiligheten før onkelen min kommer i morgen, og skrive ferdig en eksamensinnlevering, og trenger ikke flere distraksjoner. Problemet mitt er ikke at jeg kjeder meg på natterstid, men at jeg har for mye å finne på. Eller, egentlig er det vel at det er så kjedelig å gå og legge seg, så jeg blir sittende oppe nærmest på trass, selv om det også er kjedelig... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Stod opp klokka sju i morges, men er ikke i nærheten av å være trøtt. Gawd.. Youtube + Dave Chapelle for min del. Lenke til kommentar
julepils_4_life Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg vil egentlig at denne tråden skal bli stengt fort. Jeg må vaske leiligheten før onkelen min kommer i morgen, og skrive ferdig en eksamensinnlevering, og trenger ikke flere distraksjoner. Problemet mitt er ikke at jeg kjeder meg på natterstid, men at jeg har for mye å finne på. Eller, egentlig er det vel at det er så kjedelig å gå og legge seg, så jeg blir sittende oppe nærmest på trass, selv om det også er kjedelig... eh øh... gå og legg deg mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg