VetleRsport Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg kjeder vettet av meg om natten. Jeg pleier å legge meg i 4 tiden og har ikke noeee å gjøre.. Så her kan dere komme meg hva underholder man seg med sånn på natten? Sett det er ganske aktivt her ut i de sene timer.. Fler som kanskje sliter med det samme? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Legg deg tidligere! Carl Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Legg deg tidligere! Carl Nei kan ikke det heller.. Jeg er sånn som ikke kan sove mere en maax 5 timer.. Sover jeg mere er jeg nesten "dø" når jeg står opp og litt utover dagen.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=604500&hl= https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=474668&hl= https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=162238&hl= https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=156464&hl= Gjett hva du tror kommer til å skje med denne tråden. Les bibelen om du kjeder deg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Begynn med WoW. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Begynn med WoW. Nei ass.. sa ikke at jeg skulle ødelegge livet mitt da! Og ja jeg kommer sikkert til å få maaange i mot meg men wow SUGER Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Begynn med WoW. Nei ass.. sa ikke at jeg skulle ødelegge livet mitt da! Og ja jeg kommer sikkert til å få maaange i mot meg men wow SUGER Du kan onanere litt. Går fort en time om du tar det med ro. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Begynn med WoW. Nei ass.. sa ikke at jeg skulle ødelegge livet mitt da! Og ja jeg kommer sikkert til å få maaange i mot meg men wow SUGER Du kan onanere litt. Går fort en time om du tar det med ro. haha! Lenke til kommentar
Gene Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Kommenter alle bildene av deg og dine venner på facebook. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Du kan onanere litt. Går fort en time om du tar det med ro.haha! Jaja, det hender nå jeg gjør det i alle fall, så kan du sitte i timesvis å le for deg sjøl i steden for. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Kommenter alle bildene av deg og dine venner på facebook. Neeeh ;P Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Skaff deg skype og venner med skype. Jeg sitter nå og snakker med to venner! =) Gøy! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Jeg synes det e koselig å være våken om natta jeg. Det er så mye mindre stress. Jeg kan slippe unna folk om jeg vil være i fred, men det finnes alltid noen andre som er våkne om man har lyst til å være litt sosial. Til moderatorer som eventuelt har lyst til å stenge denne: Hva med å i stedet snu litt på diskusjonen slik at vi kan diskutere det å være våken om natten vs dagen i stedet? Endret 27. november 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 jeg skal på skolen, men pga vanskeligheter for å stå opp snur jeg døgnet:) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ja, da sovner man som regel også! =D Pleier personlig pleier jeg å surfe på digg-lignende sider og klikke meg videre og åpne så mange faner at PC-en min går i stå. Da oppdager du mange rare sider da! Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Jeg synes det e koselig å være våken om natta jeg. Det er så mye mindre stress. Jeg kan slippe unna folk om jeg vil være i fred, men det finnes alltid noen andre som er våkne om man har lyst til å være litt sosial. Til moderatorer som eventuelt har lyst til å stenge denne: Hva med å i stedet snu litt på diskusjonen slik at vi kan diskutere det å være våken om natten vs dagen i stedet? enig der ja Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Legg deg tidligere! Carl Nei kan ikke det heller.. Jeg er sånn som ikke kan sove mere en maax 5 timer.. Sover jeg mere er jeg nesten "dø" når jeg står opp og litt utover dagen.. Så du står opp kl 9 hver dag? Du kan jo prøve å heller legge deg tidligere og stå opp tidligere. Da kan du få mer ut av dagen. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Legg deg tidligere! Carl Nei kan ikke det heller.. Jeg er sånn som ikke kan sove mere en maax 5 timer.. Sover jeg mere er jeg nesten "dø" når jeg står opp og litt utover dagen.. Så du står opp kl 9 hver dag? Du kan jo prøve å heller legge deg tidligere og stå opp tidligere. Da kan du få mer ut av dagen. står opp i 8 tia.. legger meg mellom 4 og 5.. så da sover jeg mellom 4 og 5 timer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg