stigga Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Trengte en ny laptop og valget falt på HP 6715b. Etter et prissøk hos prisguide.no, bestemte jeg meg for å kjøpe den av yaha.no, fremfor mer kjente butikker som amentio, komplett og mpx. Da jeg kjøpte den var yaha den billigste av disse tre. Fikk laptopen levert på døra to dager før avtalt tid. Dessverre viste det seg at strømforsyningen var deffekt og tok kontakt med yaha. De var vennlige og behjelpelige. Jeg tok imidlertid direkte kontakt med HPs brukerstøtte og fikk valget mellom å vente til en ny strømforsyning var tilgjengelig (noe som ville ta tid siden måtte bestilles fra Nederland), eller å returnere hele pc og få en ny en. Jeg valgte det siste og fikk en returlapp på mail som jeg skrev ut. Denne la jeg i esken og sendte PC-en til yaha. Fikk en ny en uten tull. Yaha kan trygt anbefales. Lenke til kommentar
coban Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 I dette tilfellet så var det faktisk HP som ga deg god service, ikke yaha.no - sistnevnte leverte bare PC-en i løpet av et par dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå