Oxayotl Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Bilde jeg tok her om dagen, prøvde å få frem en dypere mening, selv om denne meningen kan være forskjellig fra person til person. Tatt med Sigma 150mm macrolinse Lukker: 4sek Blender: 7.1 Lenke til kommentar
Symbiose Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Likte dette ganske godt. Et litt lekent foto, som får frem det blodige alvoret bak leken. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hmm.. tenkte mer at en "dårlig taper" har klikket litt her.. Morsom ide. Jeg likte det. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Jeg liker dette bildet kjempegodt. Teknisk sett er det jo bra, men det forteller også noe. Det skaper spekulasjoner, og får meg til å tenke. Som fotograf har du jammen meg gjort jobben din - og vel så det! Beste bilde jeg har sett på lengre tider Edit: Dobbelpost. Endret 27. november 2007 av steffenz Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Dette var ikke dårlig nei.. Blodet er en smule tynt (?), men hadde ikke forventet at du skulle kutte deg selv heller Ser ut som om du har klart å bruke blenderen på en fin måte (hvis det går an å si det). Altså fin balanse mellom skarpt og uskarpt. Det du har klart med dette bildet er å sette opp et motiv som gjør at vi som ser det får assosiasjoner og dermed blir interessert! Det eneste jeg kanskje ville sett er litt lysere farge på de lysebrikkene, og de lyse feltene på brettet. Dette er fordi de (nesten) hvite områdene står i fin kontrast til blodet (bra farge btw) Stilig bilde.. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er enig med Andy-P at det burde vært litt lysere der med den hvite brikken. Ellers veldig flott motiv og proft bilde. Lenke til kommentar
Oxayotl Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Takk alle sammen for fine tilbakemeldinger . Morro at det falt i smak, er enig at de lyse feltene kunne vært litt lysere, hadde vært fin kontrast til blodet, jeg prøvde det på et tidligere stadiet av bildet, men synes det ble litt for kaldt da. Blodet er forresten en blanding av rød konditor og svartmaling, jeg hadde planer å tykke det ut med uttynnet sirup, men da måtte jeg til butikken, og det ble for mye arbeid . Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ikke verre enn å grave etter gull litt hardt, så får du "the real deal" vet'u Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det er er sånn bilder du kanskje burde passe deg litt på hvordan på hvilke brikker du setter hvor. Jeg er sikker på at hvis den SORTE brikken hadde ligget nede, og de hvite stått oppe. Ville en eller annen person tatt dette rasistisk å kommet med en hel haug med beskyldninger:P har vært borti noe lignende selv. Men selve bilde synes jeg er en fin og morsom ide som kan tolkes på mange måter! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Haha, utrolig bra! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Eirikant, skal vedde på du har rett Meget godt bilde! Skulle gjerne sett at spillbrettet var litt mørkere. Sjakkbrett i mahogny eller eventuelt eik hadde gjort seg godt (Oljet vel og merke, så ikke "blodet" setter seg fast)! Lenke til kommentar
Lugburzoxay Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det er er sånn bilder du kanskje burde passe deg litt på hvordan på hvilke brikker du setter hvor. Jeg er sikker på at hvis den SORTE brikken hadde ligget nede, og de hvite stått oppe. Ville en eller annen person tatt dette rasistisk å kommet med en hel haug med beskyldninger:P har vært borti noe lignende selv. Men selve bilde synes jeg er en fin og morsom ide som kan tolkes på mange måter! Men hva hvis folk tolker det som at de svarte brikkene er kalde drapsmenn xD. Det var en tanke på hvilken farge som skulle stå oppreist, men jeg tenkte religion der , hehe. Takk for kommentar Lenke til kommentar
Lugburzoxay Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Oi, nå la jeg merke til at jeg var logget på "hjemmebrukeren min". Jeg har en egen brukerkonto når jeg er på jobb, hehe. Jeg må få slettet denne kontoen (når jeg bare får tak i passordet til den andre kontoen). Hilsen Oxayotl Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Tolkningen kan like fort bli at det mørke dominerer over det lyse, som ikke trenger ha noe som helst med hudfarger å gjøre.. Tviler egentlig på at Oxayotl (nice name btw) hadde dette i tankene da han tok bilde.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Som sagt over hadde han neppe disse tankene i hodet da han tok bildet. Men en slik tankegang kan jo føre til en utrolig kreativitet! Det morsomme er selvfølgelig at det er sånn dikt får kritikk og tilbakemeldinger. I diktet står det masse piss, og ut i fra det klarer folk å tolke ting på sykt mange forskjellige måter. Dikteren satt sikkert bare og fant ord som rimte, han Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Dikteren? Snakker vi ikke om et bilde? Btw: Vil si at jeg synes det er artig hvordan han som tok dette bildet har fått oss til å komme med så mange assosiasjoner. Det vitner om at han har tatt et kreativt bilde der han klarer å få "publikum" engasjert. Good Job Lenke til kommentar
Oxayotl Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Gøy at bilde satte igang fantasien hos flere en meg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå