Dødskalkunen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Musikken i Prison Break I denne tråden skal jeg holde en oversikt om hvilke sanger som spilles i Prison Break. Har ikke tid til å finne alle sangene enda, så om det er noen sanger mangler er det bare til å skrive dem opp. Sesong 1 S01E02 – Allen Black Toast Music – “Willing To Die” S01E05 - English, Fitz or Percy Alexi Murdoch - "Orange Sky" S01E06 - Riots, Drills and the Devil: Part 1 Styles of Beyond - "Nine Thou" S01E20 - Tonight Massice Attack - "Teardrop" Sesong 2 S02E03 – Scan Deep Purple – "Hush" S02E04 – First Down John Denver – "Take Me Home, Country Roads" S02E06 – Subdivision Mikis Theodorakis – "Zorbe The Greek" S02E08 – Deadfall Joe Stampley - "Roll On Big Mama" S02E10 – Rendezvous Katrina and the Waves – "Walking On Sunshine" S02E11 – Bolshoi Booze Johnny Paycheck – "I'm The Only Hell (My Mama Ever Raised)" S02E16 – Chicago Chairmen of the Board – "Give Me Just a Little More Time" Alexi Murdoch – "Home" Sesong 3 S03E01 – Orientaciòn No Problem - "En La Atalaya" S03E08 – Bang and Burn Blue Oyster Cult – "Don’t Fear The Reaper" S03E10 - Dirt Nap Mobb Deep - Put 'Em In Their Place S03E13 - The Art of the Deal Rebekah Del Rio - Llorando (Crying) Endret 19. februar 2008 av Alfen92 Lenke til kommentar
foorex Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 S01E20 - TonightMassice Attack - "Teardrop" Takk for denne tråden Noen som vett hvor jeg kan få tak i denne sangen, men da uten stemme. NB! Ber kun om linker til lovlige sider. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Har lett land å strand rundt etter No Problem - "En La Atalaya", er en spansk cover av All Along The Watchtower av Bob Dylan. Noen som har den som kan sende meg den? PM meg da takk. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Du har glemt den ene sangen i Prison Break S03E10. Mobb Deep - Put 'Em In Their Place Lenke til kommentar
Lyvan Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 S01E20 - TonightMassice Attack - "Teardrop" Takk for denne tråden Noen som vett hvor jeg kan få tak i denne sangen, men da uten stemme. NB! Ber kun om linker til lovlige sider. - Youtube är väl lovlig? Vill du ha den som mp3 så släng iväg ett PM till mig. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Har lett land å strand rundt etter No Problem - "En La Atalaya", er en spansk cover av All Along The Watchtower av Bob Dylan. Noen som har den som kan sende meg den? PM meg da takk. Har lett overalt etter den selv, men kan ikke finne den noe sted. Du har glemt den ene sangen i Prison Break S03E10. Mobb Deep - Put 'Em In Their Place Fikset nå. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Sangen som ble spilt de siste minuttene av dagens episode heter "Rebekah Del Rio - Llorando (Crying)". Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Sangen som ble spilt de siste minuttene av dagens episode heter "Rebekah Del Rio - Llorando (Crying)". Veldig fin sang, passet helt perfekt. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Mye god musikk i Prison Break Lenke til kommentar
hanaleks Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg lurer på hva sangen som spilles av når folk dør eller når noe tragiskt skjer. Det høres ut som om det er ei som nynner. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Kuu Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Det lurer jeg også på! Vet ikke helt om jeg bør si det her, men i sesong 4, episode 9 før noen.. og i episode 10, ser vi kisten.. hva heter sangen som spilles da, når du får se kisten hans? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det lurer jeg også på!Vet ikke helt om jeg bør si det her, men i sesong 4, episode 9 før noen.. og i episode 10, ser vi kisten.. hva heter sangen som spilles da, når du får se kisten hans? Sangen heter 'Save A Brother's Live', og er fra CD'en 'Prison Break (Original Television Soundtrack)' Youtube - Prison Break - Original Soundtrack - Save A Brother's Life Lenke til kommentar
Kuu Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Det lurer jeg også på!Vet ikke helt om jeg bør si det her, men i sesong 4, episode 9 før noen.. og i episode 10, ser vi kisten.. hva heter sangen som spilles da, når du får se kisten hans? Sangen heter 'Save A Brother's Live', og er fra CD'en 'Prison Break (Original Television Soundtrack)' Youtube - Prison Break - Original Soundtrack - Save A Brother's Life Det kan godt være at det blir tatt utganspunkt i sangen, men i linken du sender er det ingen "nonne" som synger/korer.. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Hør igjennom denne: Tror det er denne du sikter til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå