spiderpig123 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Heihopp. Jeg skal redigere en del skibilder jeg har tatt, og har tenkt å¨putte disse inn i hverandre slik at skikjøreren er 5 ganger på det samme bildet, noe ala dette: Skilbilde Har prøvd og prøvd i photoshop, men får det ikke til, da jeg har liten erfaring med dette programmet. Noen som kan forklare meg hvordan i alle dager jeg skal få til dette? Jeg ønsker også å få dette til med HDR, hvordan skal jeg få til det? Må jeg dele de opp i 3 bilder, for å så fyre de gjennom Photomatix, eller hva? På forhånd takk for all hjelp:) Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg kan prøve å gjøre det i morgen. Det er vanskelig å forklare fordi jeg ikke har Photoshop foran meg i dette huset. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Denne kan kanskje hjelpe: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=849566 Lenke til kommentar
spiderpig123 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 jess, fikk det til med linken du sendte. takk;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Kan du poste resultatet? Alltid spennende med nye prosjekter. Lenke til kommentar
spiderpig123 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 yea, skal gjøre det når jeg kommer hjem. er på hytta nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå