Strofe Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hadde vært genialt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ta det på skole og leksehjelp. Latex burde komme lenge før matlab er aktuelt ihvertfall. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Er det noe som tilsier at behovet er der slik at dette kreves en egen kategori? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 matlab ? latax ? pervoer hele gjengen Lenke til kommentar
Strofe Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Er det noe som tilsier at behovet er der slik at dette kreves en egen kategori? Ja, det tror jeg. Særlig nå i eksamensperioden. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 vil det si at skolekategorien bungner over av matlab tråder eller at du trenger en plass og spørre ? vist behovet er der regner jeg vell med at det for det meste er matlab tråder der inne . noe jeg tviler sterkt på Lenke til kommentar
Strofe Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 ok. Det som i hvert fall er latterlig er at de fleste må ha full realfagspakke for å ha sjans til å komme inn på juss. Her burde det heller vært ekstrapoeng for samfunnsfag. Det som i hvert fall er latterlig er at de fleste må ha full realfagspakke for å ha sjans til å komme inn på juss. Her burde det heller vært ekstrapoeng for samfunnsfag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg