Kiwi-Kun Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Gidder ikke lese alt, men jeg kan svare på hvorfor forhold ikke funker for deg. Det er fordi du anntar at ting skal gå som på skinner, men det gjør ingenting annet enn tog, trikk og t-baner og det hender at de sporer av også. I ett forhold er det to parter. Den ene har kanskje en mening om en ting som den andre parten er uenig i. Dermed oppstår en konflikt. Konflikter er til for å løses og det er det du sliter med. Skal du inn i ett forhold så må du gi noe, men gir ikke partneren din deg noe tilbake så har du vært uheldig. Finn deg en partner som du kan ha så mye til felles med som mulig. Er du en datanerd så er det ikke sikkert at kjemien sitter som ett skudd hvis du finner deg ei som liker å drikke seg wasted hver helg samt å danse med 3.4 i promille. Har kun ett råd til deg. Neste gang du velger å hoppe inn i ett forhold så tenk deg om to ganger om det virkelig er det du ønsker. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Følelsene driter i hvordan du føler deg i etterkant, bare du får videreført genene dine. Hvis du leter etter rettferdighet i det så leter du forgjeves. Spør du meg må du slutte å legge så forferdelig mye av deg selv og din identitet i forholdet, fortsette å være deg selv og ikke bli avhengig av forholdet. Det er oppskrift på nedtur. Detachment er det noe som heter i PU-miljøet, og det er noe alle har godt av å lære seg. Lenke til kommentar
Pseudonymt Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det er ingen ting som tilsier at et forhold ikke kan vare helt ut? Har hørt om mange som traff hverandre i tenårene, og som har vært sammen helt til sine siste dager. Jeg skal ikke prøve å argumentere for hvordan, hvorfor og hva som skal til for å klare dette. Jeg tror dette er noe begge i et forhold må bestemme seg for selv. Er viljen til stede, er forholdet til stede. Lær av det negative, ta vare på og skap det positive. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hvorfor man gidder? Fordi man blir glad i hverandre. Man ler sammen, har det fint sammen. Selv om ting ikke alltid varer, så får man (stort sett) noe fint ut av tiden man bruker sammen. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Haha, lurer jeg også på... Er lei nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå