supern- Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hei. Jeg mener jeg har sett et sted at man kan få aksjekursene vist i nåtid, ikke 15 min etter som på ose.no. Noen her som vet om et slikt sted/internettside? Mvh Lenke til kommentar
Endre Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det koster vanligvis penger, men blir du kunde hos Nordnet eller Netfonds får du det gratis. Du trenger ikke handle noe med dem eller ha penger der. Lenke til kommentar
supern- Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 finnes det andre steder? er kunde i landkreditt og skandiabanken. tviler på at jeg orker en til Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Viser ikke Skandibanken nåtid da, jeg bruker dem, og jeg mener den oppdaterer seg rimlig ofte når jeg er logget inn. Men hvis du mener det er slit med å logge deg inn og vil se realtime på en webside så må jeg nok skuffe deg, det tar de fleste betalt for, eller så må du bli kunde av f. eks Netfonds. Enkleste må nok for deg å fortsette med SKB. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Skandiabanken tilbyr nåtid for 12,- per mnd. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Velger du "handle" på en aksje i SKB ser du en kurs som ikke er forsinket, det gjelder imidlertid ikke ordredybden. Lenke til kommentar
supern- Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 ang andre sider mente jeg betalings sider. frister lite å logge inn med meldingskoden flere ganger i timen (skb) Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Hvis du skal holde på i noen timer så kan man bare oppdatere siden frekvent, og være logget inn i flere timer, gjort det selv flere ganger, funker fint. Endret 28. november 2007 av Atomics Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Bare logg rett inn i aksjetraderen i SKB så er tidslimiten lengre enn om du logger inn via nettbanken. Brukte SKB trader i starten, brukern NON nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå