dan83 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 hei jeg har en acer aspire 4613 med vista og bruker nettverkskabel, men alikevell så kobler nette seg av og på hele tiden, nå i det siste så har det vært spesielt ille! Noen som har peiling på hva det kan være, jeg har en mistanke at det er noe kødd med driverne, men det kan jo muligens være noe annet også!? Takker for alle svar!! Lenke til kommentar
Drdaniel Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 hei jeg har en acer aspire 4613 med vista og bruker nettverkskabel, men alikevell så kobler nette seg av og på hele tiden, nå i det siste så har det vært spesielt ille! Noen som har peiling på hva det kan være, jeg har en mistanke at det er noe kødd med driverne, men det kan jo muligens være noe annet også!? Takker for alle svar!! Prøv å tving kortet til å kjøre på 10mbit half duplex og se om det funker da! (innpå enhetsbehandling/ egenskaper på kortet ) Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er det Internett eller lokalt nett du mister forbindelsen til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå