øl_i_tastaturet Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Når jeg skal åpne "Full story" får jeg opp det som skal stå der, men får en feilmelding under: Warning: Division by zero in /home/andorzne/domains/andorz.net/public_html/admin/inc/functions.inc.php on line 215 Noen som vet hva jeg må gjøre? På forhånd takk. Endret 27. november 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det er fordi det ikke er noen kommentarer. På en riktig oppsatt apacheserver som ikke viser feilmeldinger, burde ikke dette være noe problem. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Det er jo kommentarer. :s Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Det er kommentarer på artikkelen, men du får fortsatt feilmeldinger? Edit: Ja, og du er ikke alene Google-lenke Men igjen, det er en Warning (advarsel) og ikke en Error (feil), så det fungerer - en riktig oppsatt (sikker) apacheserver ville ikke spyttet ut denne meldingen. Edit 2: Warning: Division by zero - CutePHP Forums Endret 27. november 2007 av Kagee Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Tusen takk for hjelpen. Tester det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Det funka det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå