Jan Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Når det kom til fotball ble jeg valgt tidlig. Når det kom til basketball, volleyball etc.. da var jeg enten sist eller tvunget til deltagelse. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ofte blandt de første, om ikke først. Kom litt lengre bak i 10, siden jeg slutta å spille fotball. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Blei alltid valgt sist, eller nesten sist. Ingen sentra til meg i keslags so helst ballspel eller noko. Så joda, føler deg god etterpå... Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Eg vart alltid valt ganske tidleg.. veit ikkje kvifor, eg er i grunnen ganske dårleg i ballspel og sånnt, men eg var så dårleg tapar at eg trur dei føretrakk å ha meg med på laget enn mot dei, for eg vart så sur viss eg tapa. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg var den som valgte! Nei, det kom veldig an på sporten. I fotball ble jeg valgt ca midt i, mens i håndball, volleyball, basket og innebandy var jeg som oftest blant de første. Ikke fordi jeg var så veldig god egentlig (er vel muligens ganske god i innebandy på skolenivå, da) , mer på grunn av at jeg var så mye raskere enn de andre. Når det kom til fotball hjalp ikke akkurat farten min når jeg hadde en ekkel ball i veien for meg. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Stort sett var det ingen som ville være på lag med meg, siden jeg aldri ga fra meg ballen. Slik er det vel egentlig fortsatt, når det kommer til uorganisert idrett. Jeg liker det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ble som regel valgt blandt de første på barneskolen, deretter kom jeg lenger og lenger bak i køen . Kanskje pga min holdning ovenfor faget generelt? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hehe, jeg kom på en gang på barneskolen. Det var vel 5. klasse. Det var en bully i klassen som var fæl til pressing og når vi spilte fotball så spilte han ganske dirty når læreren snudde seg. Så han tok skikkelig i og pressa meg litt stygt, og jeg ble så sint at jeg tok å dytta han alt jeg kunne mens han løp og han fløy bortover gulvet og vrælte i vei "om at jeg hadde klikka helt" og masse sånt Det endte opp med at vi klarte å putte inn et par enkle mål på det andre laget. Han bullyen begynte å grine etter kampen fordi han var så jævla stolt over at han alltid vant i fotball. Jeg tror ikke han hadde tapt før. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Etter det jeg kan huske når jeg var liten, så ble jeg ofte valgt tidlig når det gjaldt fotball. Noen ganger litt utover valget, siden vi alltid delte oss i to lag på barneskolen. Vil også si at jeg mimrer tilbake til denne tiden - ikke for å skryte, men jeg var god i det meste. Jeg var dårlig fysisk utrustet da jeg var liten, det var noen som var høyere enn meg og stødigere fysisk sett. Men når det gjaldt fotball - da måtte de i klassen dessverre vike for meg. Tynn og spinkel som jeg var, hadde jeg en god kondis. Det var spesielt en annen venn i klassen jeg alltid hadde utfordring mot. I videregående var det så som så, det var læreren som var sjef da. Lenke til kommentar
FourAces Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Pleide alltid å være en av de første husker jeg Men vi sluttet med det for god stund siden. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 1,2,3,4 eller 1,2,3 eller 1,2 systemet her.. Men noen ganger først og noen ganger halvveis Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Har alltid vært veldig god i fotball, og på barneskolen var det det som gjaldt... Så jeg var den som velgte lag eller ble valgt først.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg eier i fotball, blir alltid valgt først Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Som feit mobbeoffer ble jeg konsekvent valgt sist av alle i gymmen. Bestevennen min valgte derimot alltid meg først da vi spilte fotball i friminuttet. Han var keeper, og han syntes jeg var så god i forsvar. Han var riktignok ikke bestekompisen da, men han er det nå Det er utrolig hvor lenge sånne ting henger igjen. Når jeg nå instruerer på karaten, lar jeg ALDRI barna velge lag. Det går etter 1-2-1-2-1-2-1-2-prinsippet, KONSEKVENT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå