GeO Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Si hei til enda en valgt sist-person, da. Eller, om ikke HELT sist, så iallfall mot slutten. Har stort sett alltid vært forholdsvis håpløs i de fleste teamsporter, og kjente meg ganske godt igjen i Snorres innlegg. Men jeg har nå hatt et nokså lykkelig liv likevel, da. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 var vel valgt ganske midt i, muligens det trakk litt mot sistevalgt, men har ikke vært den siste Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg husker spesielt de situasjonene hvor jeg skulle spille fotball med folk jeg ikke kjente fra før. Jeg ble valgt ut forholdsvis tidlig, men jeg følte som regel at laget mitt angret på valget ganske fort Ballsporter har aldri vært min sterke side. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) De som måtte velge meg ble gretne. Jeg var sist, med andre ord. Har veldig dårlig koordinasjon når det gjelder ballspill, som om jeg ikke eier motorikk. Finmotorikken er heller ikke noe å skryte av. Udugelig til det meste av fysiske aktiviteter, faktisk, bortsett fra å løfte ting, og å gå. Har aldri blitt fornærmet eller såret over å bli valgt sist. Jeg så (og ser) på det som en selvfølge at de dårligste ikke blir valgt først, og man har da selvinnsikt? Helst ville jeg ikke bli valgt i det hele tatt, bortsett fra hvis jeg fikk lov å stå i mål. Det fikk jeg sjelden siden jeg bare sto og så på når folk kom mot meg. Edit: Når jeg tenker meg om, så var det et par-tre jenter på ungdomskolen som var - om mulig - enda verre enn meg. Så jeg ble ikke valgt aller sist. Folk var sikkert redde for å bli bli tråkket på beina av meg, så en viss taktisk egenskap hadde jeg nok. Endret 27. november 2007 av Olsenhower Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Var faktisk blandt dem første helt fra barneskolen til yrkeskolen. Nå er det annerledes, nå har jeg mer innsatsvilje enn kondis, så ligger og gisper etter luft etter 10min ^^ Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Etter de som gikk på fotball, men ganske tidlig av de som ikke gjorde det. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 på barne skolen var jeg valgt ganske tidlig, men nå på ungdomsskolen så har vi sånn 1234, 1234 , 1234 opplegg Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ble vel valgt først på barne- og ungdomsskolen. Jeg sluttet etterhvert på fotball, kom ut av form og datt nedover på stigen da vi gikk på videregående, men fremdeles på et akseptabelt nivå. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 fotball ble jeg alltid valgt først, endra seg etter jeg slutta:P ellers en av de første.. =) Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Midt i ca. Jeg og, mener jeg var ganske god i forsvarer i fotball på barneskolen. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Først, før jeg sluttet på fotball. Nå blir jeg valgt 3. eller 4. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 KOmmer ann på hva det er. er det fotball midt i er det bandy alltid først:) Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er vell rundt den femte Men på fotballtrening er jeg en av di siste Lenke til kommentar
maglame Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Blir gjerne valgt først eller veldig tidlig, så lenge det er NOEN form for kontakt i sporten. Beklager, men jeg suger i alle null-kontakt sporter utenom volleyball. Lenke til kommentar
hds Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Barnskolen så var jo meg og bestekameraten min alltid de som ble valgt først. På ungdomsskolen ble det litt mer selektivt på hvilken sport som ble bedrevet og populatitet. Fotball og fotball-tennis ble jeg valgt veldig tidlig pga ferdighetene mens på andre ble jeg mer valgt midt i fordi jeg ikke var blant de mest populære. På vgs så var det lærerne som valgte. Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Bortimot alltid først i fotball (Avhang jo også her om hvilken type spiller velger ville ha). Midt i - sist i basket (Suger der, og jeg gir f... i det) Varierer når det gjelder volleyball, men det gjør meg ikke noe siden jeg vet jeg er dårlig der også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå