Kiro Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Var du en av de første som ble valgt i gymmen eller en av de siste... ? jeg lager denne tråden etter jeg leste noen i en tråd av sim der han sier... Jeg blir veldig skeptisk og lurer på om denne pakken er dårligere enn de andre som lå i samme beholder siden dette er den siste som blir solgt. Jeg sammenligner det med gymtimene på barne-, ungdom- og videregående skole der noen alltid ble valgt sist fordi de var retards eller bare svært usportslige. jeg for min del ble alltid stående igjen til slutt. på både på barne skolen og på ungdommskolen... og følte meg derfor alen o ubrukelig... ingen sentret til meg i ballspill og dette gjalt jeg gikk på håndball også(i tre år)... og jeg tenkte alltid hvorfor meg? Hvordan hadde du det i gymmen? Endret 26. november 2007 av Missy9001 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 På barneskolen ble jeg alltid den siste som ble valgt, fordi jeg ikke var tøff nok i fotball, men eide alle heftig på piano På ungdomsskolen (nå) så har vi ikke sånn "velge lag"-bullcrap Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg var siste valg i barne skolen, men dette var i Sigdal så det er ikke så rart, men i ungdomsskolen, blir jeg valgt ut halveis cirka. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Vi brukte alltid "1234 1234 1234 1234" systemet, så jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Gymtimene hadde jeg det gøy i, selv om jeg ble valgt "sist". Jeg er helt elendig på alt som har med sport å gjøre. Det eneste som interesserer meg innen sport er faktisk fjellturer og fitness uansett, så det er kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) I de tilfellene hvor vi velger lag i gymmen i dag (ungdomsskole), så blir jeg ofte valgt sist i fotball, men i basket for eksempel, er jeg et litt mer interessant valg (er 197 høy). Men på en måte gjør det ingenting å bli valgt sist i fotball, for jeg vet at jeg suger i det. Jeg er forberedt på at svært få kommer til å sentre til meg, men hva gjør vel det? Jeg liker å spille fotball i gymmen for det om. Edit: Skriveleif, er seint, så mine språkegenskaper er kraftig nedsatt. Endret 26. november 2007 av Lopen Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Sjeldent først, sjeldent sist. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Om vi ikke ble delt inn av læreren så har jeg alltid vært ganske først Men så er jeg jo litt sportslig av meg da, og har trent ganske mye tidligere.. hjelper det. De som ikke trente eller som var f. eks redd for ballen når man skulle velge fotballag ble jo valgt sist. Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Alltid først eller andre... Husker godt at første og andre mann ute skal velge lag, vi som valgte folk pleide å variere hvem vi ville ha på vårt lag. Tror ikke at noen ble såret. Kanskje de ble likevel det fordi at de var aldri første eller andre, hvem veit? Endret 26. november 2007 av Fox Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Der jeg skulle brukes som menneskelig bulldozer eller noen som skulle løpe fort fra A til B ble jeg valgt relativt raskt. Hvis det var snakk om fotball ble jeg alltid valgt sist og deretter satt i mål, noe som var et relativt dårlig valg ettersom jeg var redd for ballen. Men what the hell, det sa jeg jo på forhånd også. Jeg fikk selvsagt aldri ballen heller, men det gjorde ingen av jentene igrunn. Sånn sett var gymmen perfekt for å drepe all motivasjon for fysisk aktivitet i ungdommen Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 sim ble alltid valgt sist selv, han er ganske tjukk Lenke til kommentar
sim Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Haha, så vidt jeg husker at jeg skrev det der. Jeg er fortsatt like skeptisk. Det at også Zethyr ble valgt sist i gymtimen beviser min teori om den siste varen er dritt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg ble igrunnen valgt sist når det var fotball i gymmen eller frikvarteret ja. Men så var jeg jo også steike redd for ballen. Og reaksjonestiden min var jo så treig at jeg ikke rakk å reagere. Så ballsport har jeg aldri vært glad i. Synes klart det var kjipt å gå rundt aleine i friminuttene når alle andre spilte fotball. Men men, sånn er det vel bare. Jeg klager ikke og klarte nå å leve meg gjennom barne og ungdomskolen til tross for dette. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Haha, så vidt jeg husker at jeg skrev det der. Jeg er fortsatt like skeptisk. Det at også Zethyr ble valgt sist i gymtimen beviser min teori om den siste varen er dritt.Jeg elsker deg også <3<3 Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Nå på ungdoms skolen blir jeg og kompisene alltid valgt sist siden vi røyker og "har dårlig kondis" Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Gymmen i ungdomsskolen *mimre* Det var den tiden da jeg ikke hadde en ekkel kneskade og fortsatt hadde kondisjon. Jeg tror jeg var litt respektert av de andre. Ble aldri valgt først, men ikke langt etter. Siden jeg var veldig ofte å se på fotballbanen, så var det logisk at jeg var blant de første når lagene ble valgt. Gymtimene inneholdt også mye basket, og jeg var jo litt høyere enn de fleste. I tillegg spilte jeg og noen kompiser en god del basket på fritida og i friminuttene og dermed ble vi sett på de som var litt flinkere enn gjennomsnittet. Eneste sporten hvor det hendte at jeg ble valgt først var innebandy. Husker at jeg var veldig aggresiv og var over alt når vi drev på med dette. Det ble jo noen mål iløpet av de x antall gangene vi spilte og, noe som var relativt sjeldent på fotballbanen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Litt før midten stort sett. Hadde sånn passelig følelse for ball, men ikke noe ekstraordinært. Det samme gjaldt andre gymaktiviteter, bortsett fra ting som krevde mye styrke. Litt større problemer når man skulle "gå sammen to-og-to". _______ 1400: Timur Lenk erobret Damaskus Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Litt før midten stort sett. Hadde sånn passelig følelse for ball, men ikke noe ekstraordinært. Det samme gjaldt andre gymaktiviteter, bortsett fra ting som krevde mye styrke. Litt større problemer når man skulle "gå sammen to-og-to". Mye det samme her, i grunn. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Har aldri følt jeg har vœrt den personen som har vœrt valgt sist i gymtimen. På barneskolen og ungd. skolen så gjorde alle det samme opplegget, og ingen var utenfor. Men til nå (på VG1) er det jeg som har valgt volleyball lag. Er tillitsmann Det ble noen sure fjes...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå