St.Anders Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Har problemer med det interne nettverkskortet på mitt nf2 hovedkort. Problemet er dårlig kontakt. Tok et gammelt pci nettverkskort fra en data som er 8-10 år gammel, men det er en flatkabel med tre ledninger som går fra netverkskortet som jeg ikke vet hvor skal sitte i hovedkortet (kabelen sto i en kontakt med tre nåler i den gamle dataen). mulig at kortet er for gammelt til nf2? kortet ser noe ut som dette, bare at den kabelen er flat må vell også deaktivere det interne kortet i bios? hvordan gjør jeg det? Endret 26. november 2007 av St.Anders Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Wake on LAN-kabel, den trenger du ikke for og bruke kortet. Lenke til kommentar
St.Anders Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 ok takk. Men lurer fortsatt på om jeg må deaktivere det interne netverkskortet for at det nye skal funke? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Nei, det skal du ikke behøve og gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå