Gå til innhold

Hjelp jeg er avhengig av Star Trek!

Anbefalte innlegg

Har aldri vært noen stor trekkie fan... Men etter at jeg fikk den forbanna pvr dekoderen (opptaksmulighet) har jeg vært hekta på Star Trek. Utrolig flaut å faktisk kose seg når Picard sier: "engage" og "make it so"

Finnes det noen ASTJ grupper der ute? (Anonyme Star Trek Junkies)

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg ser den. Har selv aldri sett sjarmen i Star Trek. Er riktig nok en stund siden jeg sist så noe av det, men laser pew-pew og teleportering har aldri vært min greie.

Men for all del, knock yourself out, er nok av trekkies på forumet her som sikkert kan komme med et par tips. :--)

Lenke til kommentar

Problemet er når man har sett alle episodene så mange ganger at man kan dem på rams ;) Sånn har jeg det med TNG. Har nok sett hele røkla minst 10-12 ganger. Likevell må jeg følge med på Viasat 4. Det går tross alt på TV.

, men laser pew-pew og teleportering har aldri vært min greie.

Om man tror at Star Treks hovedingrediens er laser pew-pew og teleportering, har man jammen meg ikke fått med seg hva Star Trek handler om. Det var en meget tynn "forklaring" på hvorfor man ikke liker Star Trek. Men for all del, Star Trek er enten noe man digger, eller noe man ikke liker i det hele tatt, så poenget mitt er ikke at du er teit fordi du ikke liker Star Trek, bare at jeg tror du har missforstått litt ;)

Lenke til kommentar

Enig med cyclo her.

Når jeg var yngre valgte jeg Babylon 5 fremfor Star Trek TNG som gikk på den tiden.

I dag synes jeg B5 er litt ..tafatt(ikke noe negativt såklart) mens TNG er suverent best!

Er så mye mer enn bare "pew-pew" ;)

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Erru svimmel. Star Trek avhenighet er da ikke noe å hyle over. Selv eier jeg hele TNG og DS9 på DVD, og kan bare si en ting. Dette er og blir god underholdning :D

Eier sesong 2-7 av DS9, hele Voyager og hele Enterprise. Likevel følger jeg med på TNG på Viasat 4 hver dag. Har sett alt minst 3 ganger men jeg synes fortsatt at det er noe av det beste jeg vet om:D

Lenke til kommentar

Utrolig lett å bli hekta sci-fi-serier. Her min skammensliste:

Firefly minst 4 ganger

SG1 minst 3 ganger

TNG 3 ganger

B5 3 ganger

Battlestar Galactica 2,5 ganger

DS9 2 ganger

Enterprise 2 ganger

X-Men 2 ganger

Dark Angel 2 ganger

Atlantis 1,5 gang

Futurama 1,5 gang

Kyle XY 1,5 gang

LEXX 1,5 gang

Cleopatra 2525 1 gang

Mutant X 1 gang

Jericho 1 gang

Battlestar Galactica (Orginalen) 1 gang

Æon Flux 1 gang

X-Men Evo. 1 gang

Dr. Who 1 gang

Terminator 1 gang

Crusade 1 gang

Digimon 1 gang

Painkiller Jane 1 gang

Birds of Prey 1 gang

Lenke til kommentar
Utrolig lett å bli hekta sci-fi-serier. Her min skammensliste:

Firefly minst 4 ganger

SG1 minst 3 ganger

TNG 3 ganger

B5 3 ganger

Battlestar Galactica 2,5 ganger

DS9 2 ganger

Enterprise 2 ganger

X-Men 2 ganger

Dark Angel 2 ganger

Atlantis 1,5 gang

Futurama 1,5 gang

Kyle XY 1,5 gang

LEXX 1,5 gang

Cleopatra 2525 1 gang

Mutant X 1 gang

Jericho 1 gang

Battlestar Galactica (Orginalen) 1 gang

Æon Flux 1 gang

X-Men Evo. 1 gang

Dr. Who 1 gang

Terminator 1 gang

Crusade 1 gang

Digimon 1 gang

Painkiller Jane 1 gang

Birds of Prey 1 gang

Ikke ta det ille opp, men hvor er Farscape? Glemte du den? :innocent:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg kjenner den følelsen, Decepe. ;)

Selv har jeg gått rundt i alle år og sagt at Star Trek er den verste sci-fien som fins. Men... så kom Viasat4. Jeg kan vel ikke noe for at TNG går akkurat når jeg kommer hjem fra skolen! Og etter jeg fikk PVR. *hufs*

Så i helga satte jeg på ToS, måtte bare få det ut av systemet, jeg måtte vite det selv. At Star Trek er drit, og har vært drit fra begynnelsen av. Men det viste seg jo å være noe av det bedre jeg har sett! Star Trek, en skjult nytelse.

EDIT:

Oops, så ikke at Decepe postet dette for over et år siden... Ja, ja, er ikke stor bump i hvert fall. Bare to måneder. :blush:

Endret av Groening
Lenke til kommentar
Har aldri vært noen stor trekkie fan... Men etter at jeg fikk den forbanna pvr dekoderen (opptaksmulighet) har jeg vært hekta på Star Trek. Utrolig flaut å faktisk kose seg når Picard sier: "engage" og "make it so"

Finnes det noen ASTJ grupper der ute? (Anonyme Star Trek Junkies)

Picard er bare helt konge! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...