McDouch3 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Har aldri vært noen stor trekkie fan... Men etter at jeg fikk den forbanna pvr dekoderen (opptaksmulighet) har jeg vært hekta på Star Trek. Utrolig flaut å faktisk kose seg når Picard sier: "engage" og "make it so" Finnes det noen ASTJ grupper der ute? (Anonyme Star Trek Junkies) Endret 26. november 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Emnetittelen har blitt endret, slik at det er lettere å forstå hva tråden handler om. Mer informasjon om emnetitler finnes under Nettikette. Lenke til kommentar
McDouch3 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Emnetittelen har blitt endret, slik at det er lettere å forstå hva tråden handler om. Mer informasjon om emnetitler finnes under Nettikette. Hysssssj dette er tross alt flaut Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ja, jeg ser den. Har selv aldri sett sjarmen i Star Trek. Er riktig nok en stund siden jeg sist så noe av det, men laser pew-pew og teleportering har aldri vært min greie. Men for all del, knock yourself out, er nok av trekkies på forumet her som sikkert kan komme med et par tips. :--) Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Utrolig flaut å faktisk kose seg når Picard sier: "engage" og "make it so" Pft. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Erru svimmel. Star Trek avhenighet er da ikke noe å hyle over. Selv eier jeg hele TNG og DS9 på DVD, og kan bare si en ting. Dette er og blir god underholdning Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Problemet er når man har sett alle episodene så mange ganger at man kan dem på rams Sånn har jeg det med TNG. Har nok sett hele røkla minst 10-12 ganger. Likevell må jeg følge med på Viasat 4. Det går tross alt på TV. , men laser pew-pew og teleportering har aldri vært min greie. Om man tror at Star Treks hovedingrediens er laser pew-pew og teleportering, har man jammen meg ikke fått med seg hva Star Trek handler om. Det var en meget tynn "forklaring" på hvorfor man ikke liker Star Trek. Men for all del, Star Trek er enten noe man digger, eller noe man ikke liker i det hele tatt, så poenget mitt er ikke at du er teit fordi du ikke liker Star Trek, bare at jeg tror du har missforstått litt Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Enig med cyclo her. Når jeg var yngre valgte jeg Babylon 5 fremfor Star Trek TNG som gikk på den tiden. I dag synes jeg B5 er litt ..tafatt(ikke noe negativt såklart) mens TNG er suverent best! Er så mye mer enn bare "pew-pew" Endret 29. november 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 jeg har TNG-DS9-Voy-Enterprise på dvd samt alle 10 filmene TNG og DS9 er Sci-fi det er vansklig å slå, selv syns jeg bare SG1 slår noen av dem. DS9 og B5 er kanskje på en delt treide mens TNG sitter trygt på andre plass Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Husker jeg var helt hekta på Star Trek TNG som liten, men når jeg ser på det i dag, så synes jeg det meste av det er ganske dårlig skuespill egentlig.. og masse rare tekniske fantasiord. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 måtte sett på DS9 igjen bare for å få 5.1 lyd på mitt nye annlegg Lenke til kommentar
solsikk3r Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Erru svimmel. Star Trek avhenighet er da ikke noe å hyle over. Selv eier jeg hele TNG og DS9 på DVD, og kan bare si en ting. Dette er og blir god underholdning Eier sesong 2-7 av DS9, hele Voyager og hele Enterprise. Likevel følger jeg med på TNG på Viasat 4 hver dag. Har sett alt minst 3 ganger men jeg synes fortsatt at det er noe av det beste jeg vet om:D Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Utrolig lett å bli hekta sci-fi-serier. Her min skammensliste: Firefly minst 4 ganger SG1 minst 3 ganger TNG 3 ganger B5 3 ganger Battlestar Galactica 2,5 ganger DS9 2 ganger Enterprise 2 ganger X-Men 2 ganger Dark Angel 2 ganger Atlantis 1,5 gang Futurama 1,5 gang Kyle XY 1,5 gang LEXX 1,5 gang Cleopatra 2525 1 gang Mutant X 1 gang Jericho 1 gang Battlestar Galactica (Orginalen) 1 gang Æon Flux 1 gang X-Men Evo. 1 gang Dr. Who 1 gang Terminator 1 gang Crusade 1 gang Digimon 1 gang Painkiller Jane 1 gang Birds of Prey 1 gang Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ble nylig ferdig med DS9 for fjerde gangen, og Voy treide, TNG sparer jeg på så jeg virklig kan nyte det når jeg ser det igjen, nå skal jeg snart begynne på SG1 for 5 eller 6 gangen(sesong 1-6) mens sesong 10 har jeg faktisk bare sett 2 ganger Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Utrolig lett å bli hekta sci-fi-serier. Her min skammensliste:Firefly minst 4 ganger SG1 minst 3 ganger TNG 3 ganger B5 3 ganger Battlestar Galactica 2,5 ganger DS9 2 ganger Enterprise 2 ganger X-Men 2 ganger Dark Angel 2 ganger Atlantis 1,5 gang Futurama 1,5 gang Kyle XY 1,5 gang LEXX 1,5 gang Cleopatra 2525 1 gang Mutant X 1 gang Jericho 1 gang Battlestar Galactica (Orginalen) 1 gang Æon Flux 1 gang X-Men Evo. 1 gang Dr. Who 1 gang Terminator 1 gang Crusade 1 gang Digimon 1 gang Painkiller Jane 1 gang Birds of Prey 1 gang Ikke ta det ille opp, men hvor er Farscape? Glemte du den? Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 ST er bra saker, spesielt TNG. Håper den nye Starfleet Academy filmen blir bra. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Jeg kjenner den følelsen, Decepe. Selv har jeg gått rundt i alle år og sagt at Star Trek er den verste sci-fien som fins. Men... så kom Viasat4. Jeg kan vel ikke noe for at TNG går akkurat når jeg kommer hjem fra skolen! Og etter jeg fikk PVR. *hufs* Så i helga satte jeg på ToS, måtte bare få det ut av systemet, jeg måtte vite det selv. At Star Trek er drit, og har vært drit fra begynnelsen av. Men det viste seg jo å være noe av det bedre jeg har sett! Star Trek, en skjult nytelse. EDIT: Oops, så ikke at Decepe postet dette for over et år siden... Ja, ja, er ikke stor bump i hvert fall. Bare to måneder. Endret 25. mars 2009 av Groening Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Har aldri vært noen stor trekkie fan... Men etter at jeg fikk den forbanna pvr dekoderen (opptaksmulighet) har jeg vært hekta på Star Trek. Utrolig flaut å faktisk kose seg når Picard sier: "engage" og "make it so"Finnes det noen ASTJ grupper der ute? (Anonyme Star Trek Junkies) Picard er bare helt konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå