Jonwm Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Når jeg er inne på ett spill f.eks, Css ell CoD4 og trykker på Caps Lock så bare går den ut av spillet og kommer til skrivebordet. Den avslutter ikke spillet, bare legger det ned. Å når jeg skal bytte navn på en mappe og trykker på Caps Lock så funker liksom Caps Lock som enter. Noen som har hatt samma problem eller har en løsning? Btw: Har laptop så å kjøpe nytt tastatur blir vanskelig:) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 1: Jeg regner med at du allerede har tatt en restart av maskinen? Merkelige greier, uansett. Hvilken bærbar er det du har? Sjekk om det finnes nye drivere til tastaturet. Lenke til kommentar
Jonwm Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Har vært sånn en stund så har tatt en del restarter. Hjelper ikke det. Har installert de driverne som står under tastatur på hp sin hjemmeside, men fungerer ikke det heller. Er en HP dv9575eo Endret 28. november 2007 av Jonwm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå